کد خبر : 1981357 | 30 آبان 1402 ساعت 11:37 | 21.7K بازدید | 21 دیدگاه

عقب‌نشینی پیکه از حمله به رئال: عجب کامبک‌هایی!

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، اظهاراتی که درباره قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان داشت را پس گرفت.

عقب‌نشینی پیکه از حمله به رئال: عجب کامبک‌هایی!

به گزارش "ورزش سه"، پیکه در زمان حضورش در میدان هم همیشه با حواشی بسیاری در دیدارهایش برابر رئال مادرید حاضر می‌شد و درگیری او با بازیکنان این تیم از اتفاقات جدایی‌ناپذیر ال‌کلاسیکوها بود. 

او چند روز قبل در گفت‌وگویی مدعی شده بود که قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان در خاطر کسی نخواهد ماند و به نوعی به سبک پیروزی این تیم در دیدارهایش در آن رقابت‌ها کنایه زده بود. 

این در حالی است که بسیاری آخرین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان را دراماتیک‌ترین قهرمانی این تیم می‌دانند که با نتایج خارق‌العاده و دور از انتظار در تمامی مراحلش به‌دست آمد. 

حالا پیکه با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی خودش در این باره گفت: «قهرمانی در لیگ قهرمانان نیازمند شایستگی بسیاری است و من قصد ندارم بگویم که رئال این شایستگی را نداشته است. با این حال، مشخص است که آن‌ها از هیچ یک از رقیبان‌شان بهتر نبودند. اتفاقاتی باورنکردنی برای آن‌ها رخ داد: جنگیدن بسیار و کامبک‌های خاص. پنج دقیقه برای بردن سیتی کافی بود.»

1955789

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در رأس کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا اظهار داشت: «من در حال حاضر تمام تمرکزم روی زندگی روزمره‌ام است و به همین دلیل فرصت فکر کردن به ریاست باشگاه بارسلونا را ندارم.»

این ستاره سابق بارسا با اشاره به مصدومیت گاوی اضافه کرد: «از بین تمام استعدادهای لاماسیا در حال حاضر، انتخاب من گاوی بود. و حالا او مصدوم شده است. کاری که این بچه در 19 سالگی انجام می‌دهد دیوانه‌کننده است. جدای از بحث مصدومیت، او می‌تواند دوران فوتبال طولانی 15 یا 20 ساله داشته باشد.»

پیکه همچنین درباره اتفاقات پیرامون روبیالس گفت: «من با او صحبت نکردم اما این شرایط مثال واضحی از پیشرفت ما به عنوان یک جامعه است. فوتبال زنان حالا صدای خودش را دارد و شنیده می‌شود. روبیالس اشتباهی کرد و این واضح است. او شاید پشیمان باشد اما باید از نظر شخصی به فکر آینده باشد.»

دیدگاه‌ها