کد خبر : 1981374 | 30 آبان 1402 ساعت 12:29 | 22.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیام مهم به بارسا: باید برای ستاره پرتغالی خرج کنی

اتلتیکو مادرید حاضر نیست با کم‌تر از مبلغی که مدنظر دارد به فروش ژوائو فلیکس به بارسلونا رضایت دهد.

پیام مهم به بارسا: باید برای ستاره پرتغالی خرج کنی

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس از شرایطش در اتلتیکو مادرید به هیچ وجه راضی نبود و همین باعث شد که او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان فصل گذشته راهی چلسی شود. 

اما عملکرد او در ترکیب این تیم در حدی نبود که مدیران این باشگاه را به جذب دائمی او مجاب کند و حضور مائوریسیو پوچتینو در رأس کادر فنی این تیم و مخالفتش با ماندن این بازیکن در استمفوردبریج باعث شد که او بار دیگر به پایتخت اسپانیا برگردد. 

اظهارات این بازیکن در طول تابستان و ابراز علاقه او به پوشیدن پیراهن بارسلونا موجب شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر جذبش بیفتند و در نهایت او در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی قرضی راهی بارسا شد. 

1954083

پیش از این گفته شده بود که مدیران بارسا علاقه زیادی به دائمی کردن قرارداد این ستاره پرتغالی دارند اما حالا روزنامه مارکا خبر داده که اتلتیکو مادرید تنها حاضر است بر سر فروش او به بارسا با مبلغی ما بین 70 تا 80 میلیون یورو مذاکره کند. 

این در حالی است که شرایط مالی این باشگاه شاید به آن‌ها اجازه پرداخت این مبلغ را ندهد، خصوصا که آن‌ها در نظر دارند که قرارداد ژوائو کانسلو از منچسترسیتی را هم دائمی کنند و به این ترتیب شاید کار برای آن‌ها بسیار سخت شود.

دیدگاه‌ها