کد خبر : 1983339 | 08 آذر 1402 ساعت 12:20 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

گلزنی در بهترین زمان برای ژوائو

شادی با همه وجود: می‌خواهم در بارسلونا بمانم

گلی که دیشب ژوائو به پورتو زد برای او حکم خلاص شدن از فشاری وحشتناک بود و با همه وجود نیز آن را جشن گرفت.

شادی با همه وجود: می‌خواهم در بارسلونا بمانم

به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از ژوائو فلیکس زیاد بود. ستاره پرتغالی که قرضی از اتلتیکو در بارسا بازی می‌کند، شروعی عالی داشت و توانست با گلزنی به سرعت وارد قلب هواداران بارسا شود اما رفته رفته او مثل بارسا دچار افت شد و هفته‌ها بود نتوانسته بود گل بزند. بازی دیشب برابر پورتو بهترین فرصت برای اثبات توانایی‌های ژوائو بود و او نیز پاسخ اعتماد ژاوی را داد و توانست گل دوم بارسا را به پورتو بزند که گل پیروزی بخش تیمش نیز بود.

1960107

از 19 سپتامبر و بازی برابر آنتورپ ژوائو نتوانسته بود برای بارسا گل بزند و جالب اینکه او حالا با سه گل بهترین گلزن بارسا در لیگ قهرمانان است. در مجموع 16 بازی (5 بازی لیگ قهرمانان و یازده بازی لالیگا) ژوائو چهار گل زده و سه پاس گل نیز داده است.

1960108

در روزهایی که شایعات در مورد عدم علاقه بارسا برای خرید دائمی او قوت گرفته بودند، ژوائو به این گل نیاز حیاتی داشت و با تمام وجود و به سبک یوهان کرویف نیز خوشحالی کرد. او چندین بار به نشان بارسا روی پیراهنش اشاره کرد و پیامی مستقیم فرستاد، اینکه آمده تا بماند. 

1960111

البته او خوب می‌داند که برای جلب رضایت بارسلونا، باید هم بیش از اینها گل بزند و هم تا پایان فصل روند گلزنی و گلسازی‌اش قطع نشود.

دیدگاه‌ها