کد خبر : 1981384 | 30 آبان 1402 ساعت 12:59 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

سانچز: راضی‌کردن 17 میلیون نفر سخت است

فلیکس سانچز در تیم ملی اکوادور تلاش می‌کند تا این تیم را به جام جهانی 2026 برساند.

سانچز: راضی‌کردن 17 میلیون نفر سخت است

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی اکوادور که سابقه هدایت تیم ملی قطر را در کارنامه دارد، انتقادات هواداران را می‌پذیرد و خواستار بازی تهاجمی و کسب نتایج بهتر است اما او در عین حال تاکید کرد که فلسفه خود را تغییر نمی‌دهد و نمی‌تواند 17 میلیون نفر (جمعیت اکوادور) را راضی کند.

او در نشست خبری خود گفت: درک می‌کنم و به هواداران احترام می‌گذارم. ما تلاش خواهیم کرد که هواداران راضی باشند اما نمی‌توان همه را راضی کرد. ما مرحله جدیدی را آغاز کردیم و امیدواریم که به مرور بتوانیم پیشرفت کنیم.

اکوادور مقدماتی جام جهانی را با کسر سه امتیاز آغاز کرد و همین موضوع باعث شده تا با وجود کسب 8 امتیاز، در جدول پنج امتیازی باشند و در رتبه ششم جدول مقدماتی جام جهانی قرار بگیرند.

سانچر درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا بهترین عملکرد خودمان را ارائه کنیم و تلاش داریم که همیشه به سمت جلو برویم و نتایج لازم را کسب کنیم.

آن‌ها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که سرمربی خود را به تازگی تغییر داده: شیلی. فلیکس سانچز در این مورد می‌گوید: شیلی تیمی است که تاکنون از کنترل خوبی بر توپ برخوردار بوده و در صورت امکان به دنبال مالکیت بر توپ است. اما شرایط آن‌ها خاص است و امیدواریم از این شرایط استفاده کنیم.

مرحله مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی با حضور 10 تیم برگزار می‌شود که شش تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شود و یک تیم هم به پلی آف می‌رود.

دیدگاه‌ها