کد خبر : 1981422 | 30 آبان 1402 ساعت 15:50 | 50.4K بازدید | 38 دیدگاه

بالده، گزینه خروج در تابستان

بارسلونا ستاره جوانش را می‌فروشد

طبق ادعای اسپورت، الکس بالده یکی از گزینه‌های فروش بارسلونا در تابستان است تا باشگاه بتواند خریدهای جدید داشته باشد.

بارسلونا ستاره جوانش را می‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، الکس بالده اولین بازیکن آکادمی لاماسیا بود که ژاوی در بدو ورودش روی او حساب کرد. ستاره چپ پای 19 ساله خیلی زود چشم ژاوی را گرفت و در تابستان 2022 مانع انتقال قرضی او شد. 

بالده در بازی‌های پیش فصل عالی کار کرد و در نهایت نیز ماندنی شد. او فصل قبل با وجود حضور جوردی آلبا و مارکوس آلونسو در بیشتر بازی‌ها دفاع چپ ثابت بود و امسال نیز با رفتن آلبا جایگاهش محکم‌تر نیز شده است.

1928714

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های بالده، در مذاکرات تمدید قرارداد او بسیار سخت گرفت ولی در نهایت دو طرف تابستان به توافق رسیدند و قرارداد بالده تا 2028 تمدید شد اما طبق ادعای اسپورت، مندس به سران بارسا گفته بود که اگر باشگاه نیاز به پول داشته باشد، می‌توانند روی فروش بالده حساب کنند و اینکه چند باشگاه انگلیسی پول خوبی برای او خواهند داد.

1939418

بالده برای ژاوی و خوان لاپورتا بازیکنی ارزشمند است و او فعلا در فهرست فروش نیست اما امروز اسپورت نوشت که دکو، مدیر ورزشی بارسا، اعتقاد دارد که برای خریدهای بزرگ در تابستان قطعا نیاز به فروش بازیکن خواهند داشت و یکی از بهترین گزینه‌ها بالده است که در لیگ‌برتر خواهان زیادی دارد. 

در واقع این شاید آخرین فصل حضور بالده در بارسا باشد که فعلا نتوانسته مثل فصل قبل درخشان باشد و پر نوسان کار کرده است.

دیدگاه‌ها