کد خبر : 1981425 | 30 آبان 1402 ساعت 16:07 | 82.2K بازدید | 42 دیدگاه

سکوت رسانه‌های مادریدی

بزرگترین غایب رئال که هیچ‌کس از آن حرف نمی‌زند

رئال مادرید در فصل جاری با بحران مصدومیت روبه‌رو شده اما بزرگ‌ترین نگرانی کارلو آنچلوتی برای ادامه فصل مسئله‌ای دیگر است.

بزرگترین غایب رئال که هیچ‌کس از آن حرف نمی‌زند

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی و کادرش این روزها سخت کار می‌کنند تا ببینند چگونه تیم را در غیاب مصدومان برای بازی‌های سخت پیش‌رو مهیا کنند. 

9 بازیکن رئال مادرید فعلا مصدومند و آخرین آن‌ها وینیسیوس جونیور و کاماوینگا هستند. هر دو اخیرا قربانی ویروس فیفا شدند. با این حال، بسیاری معتقدند بزرگ‌ترین نگرانی کارلتو باید مشکل نداشتن یک شماره 9 بزرگ باشد.

1950158

با جدایی کریم بنزما در ماه ژوئن، مدیران رئال تصمیم گرفتند تنها با یک کارت بازی کنند، کارت کیلیان امباپه. با این حال این انتقال امسال هم میسر نشد چرا که در اواسط نقل و انتقالات تصمیم بر این شد که با پی اس جی وارد مذاکره نشوند.

1944416

جدایی ماریانو با جذب خوسلو پوشش داده شد، اما در مورد کریم بنزما اینطور نبود. تنها عملکرد استثنایی بلینگام تا اینجای کار که حالا هم مصدوم شده، روی مشکلات گلزنی رئال سرپوش گذاشته است. رئال برای اولین‌بار در تاریخش بدون شماره 9 بازی می‌کند. اگرچه عملاً هیچ انتقاد علنی از این وضعیت در رسانه‌های مادریدی وجود ندارد، اما در رختکن شرایط متفاوت است. 

1933790

رئال ممکن است در حساس‌ترین مقطع فصل یعنی از مارس به بعد، برای تقابل با رقبای لالیگا مانند بارسا و اتلتیکو، که شماره 9 های بزرگی چون لواندوفسکی و موراتا دارند یا در اروپا برابر بایرن و منچسترسیتی، با هری کین و هالند دچار مشکل شود.

آنچلوتی برای خوسلو ارزش بسیار زیادی قائل است، اما نه در سطح یک شماره 9 بزرگ تاریخ رئال مادرید همچون بنزما. رئال با این وجود تمایلی برای خرید در زمستان هم ندارد و باید دید تا کجا اینگونه پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها