کد خبر : 1981439 | 30 آبان 1402 ساعت 17:09 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

منجی دروازه مراکش مقابل ایران بیرون رفت (عکس)

بهترین بازیکن نوجوانان مراکش در نیمه اول دیدار مقابل ایران تعویض شد.

منجی دروازه مراکش مقابل ایران بیرون رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول مسابقه تیم‌های نوجوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال در حالی با تساوی بدون گل خاتمه یافت که شاگردان حسین عبدی سه بار در آستانه باز کردن دروازه حریف آفریقایی قرار داشتند ولی توپ‌ها از روی خط برگشت داده شدند که دو بار این کار را نوفل الحناشی انجام داد.

نوفل الحناشی که در رده‌های پایه پاری‌سن‌ژرمن عضویت دارد و در لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان هم تجربه بازی دارد، پس از یک مسابقه دور از ترکیب نوجوانان مراکش امروز از ابتدا برابر ایران به میدان رفت ولی بدشانس بود که نتوانست تا پایان در زمین بماند.

1956865

این مدافع که در دو دیدار ابتدایی مراکش در جام جهانی مقابل پاناما و اکوادور در ترکیب اولیه بود ولی در مسابقه اخیرشان برابر اندونزی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امروز در جدال حساس با ایران یکی از 11 نفر اصلی بود که دو نجات دروازه عالی هم روی ارسال بازیکنان ایران از جناح راست و ضربات سر داشت و از روی خط توپ را برگشت داد.

نوفل الحناشی که جای اسماعیل بختی را در ترکیب و خط دفاعی مراکش مقابل ایران گرفته بود، به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین بیرون رفت و در دقیقه 40 جای خود را به ایمن العنیر داد.

1956856

دیدگاه‌ها