کد خبر : 1981456 | 30 آبان 1402 ساعت 19:02 | 26.3K بازدید | 27 دیدگاه

شناسایی بهترین بازیکن ایران- مراکش (عکس)

دروازه‌بان مراکش به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با ایران معرفی شد.

شناسایی بهترین بازیکن ایران- مراکش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران عصر امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال پس از تساوی یک بر یک در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد تا نتواند به ماجراجویی خود در این رقابت‌ها ادامه بدهد و به دور یک‌چهارم نهایی برسد.

ملی پوشان ایران برخلاف سه دیدار مرحله گروهی که نمایش هجومی مقابل برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا داشتند، در بازی امروز برابر تیم نوجوانان مراکش فقط دو شوت در چارچوب زدند که یکی از آنها تبدیل به گل شد و دیگری هم قدرت کافی را نداشت و در دستان طه بنغوزيل قرار گرفت، اما با این وجود نمایش درخشان گلر حریف در پنالتی‌ها قابل توجه بود.

1956902

طه بنغوزيل که محصول آکادمی پرستاره و مطرح سلطان محمد ششم مراکش است، در دیدار امروز مقابل ایران علی‌رغم اینکه در جریان بازی خوش‌شانس بود و دو ضربه توسط مدافعان تیمش از روی خط برگشت داده شد، اما مهار پنالتی عالی او نقش کلیدی در صعودشان داشت.

این گلر پنالتی اول ایران توسط عرفان درویش‌عالی را به خوبی تشخیص داد که توپ گل شد و پس از اینکه دومین پنالتی به بیرون رفت، پنالتی سوم را دو بار پیاپی (بخاطر اعلام VAR) از کسری طاهری گرفت تا در نهایت همین عملکرد تاثیرگذارش او را به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار با ایران معرفی کند.

دیدگاه‌ها