کد خبر : 1981474 | 30 آبان 1402 ساعت 20:13 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

رای باشگاه‌های انگلیسی به نفع سرخابی‌ها:

نیوکسل خیالت راحت، بازیکن قرضی بگیر!

باشگاه‌های انگلیسی به ممنوعیت انتقال قرضی بازیکنان تحت باشگاه‌هایی که مالکیت مشترک دارند، رای مثبت ندادند.

نیوکسل خیالت راحت، بازیکن قرضی بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ برتری به ممنوعیت انتقال قرضی در پنجره ژانویه بین باشگاه‌های دارای منافع مشترک رای ندادند. بدین ترتیب باشگاه‌هایی که مالکیت مشترکی دارند در ماه ژانویه می‌توانند بازیکنان‌شان را با انتقال قرضی جابجا کنند.

رؤسای ارشد باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس امروز در لندن تشکیل جلسه دادند. این جلسه 4 روز پس از آن برگزار شد که اورتون به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی با کسر 10 امتیاز مواجه شد.

در همین حال، یکی دیگر از موضوعات اصلی این جلسه درباره محرومیت موقت انتقال بازیکنان قرضی از باشگاه‌هایی بود که مالکان یکسانی دارند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که نیوکسل علاقه داشت در ماه ژانویه روبن نوس را از الهلال به خدمت بگیرد و ادی هاو هم به عنوان سرمربی علاقه خود به این انتقال را تایید کرده بود.

1956938

با این حال، نیوکسل و الهلال که هر دو متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) هستند و نگران محرومیت موقت در این رابطه بودند.

درحالیکه دو سوم آرای جلسه امروز برای اجرای قانون موقت مورد نیاز بود و این تعداد به دست نیامد، اکنون نیوکسل می‌تواند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ستاره‌های عربستانی را به صورت قرضی در تیمش داشته باشد.

عدم رای آوردن طرح محرومیت، به شدت مورد علاقه ادی هاو خواهد بود، زیرا لیست مصدومان فعلی تیمش پیش از فیفادی دو رقمی شده‌ بود.

دیدگاه‌ها