کد خبر : 1981479 | 30 آبان 1402 ساعت 20:37 | 33.3K بازدید | 51 دیدگاه

در همه بازی‌های تیم ملی در دوره سرمربی جدید

سردار با قلعه‌نویی در حد هری کین!

سردار آزمون در دو بازی تیم ملی مقابل ازبکستان و هنگ کنگ فرم فوق العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

سردار با قلعه‌نویی در حد هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، تا همین چند وقت پیش اخبار عجیب و غریب و ضد و نقیضی در رابطه با سردار آزمون و تیم ملی فوتبال مطرح می‌شد. بعد از اینکه سردار در یک نقل و انتقالات جذاب تابستانی از بایرلورکوزن به رم پیوست، گفته شد که او شاید تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی نکند اما همانطور که پیش بینی می‌شد این یک ادعای کذب و غلط بود.

سردار حالا نه تنها به شکل کامل و منظم در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کند که به بازیکن کلیدی و مهم تیم امیر قلعه‌نویی نیز تبدیل شده است. او که اخیراً موفق شد اولین گل خود را برای رم در سری‌آ ثمر برساند در این فیفادی نیز عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و بدون شک یکی از بهترین‌های تیم ملی فوتبال ایران بود.

آزمون در دیدار قبلی تیم ملی مقابل هنگ کنگ که در ورزشگاه آزادی برگزار شد موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل نیز بدهد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تقابل امروز برابر ازبکستان نیز یکی از بهترین‌های تیم امیر قلعه نویی بود و گل اول ما توسط رامین رضاییان و روی پاس زیبای سردار به ثمر رسید. او همچنین در تورنمنت چهارجانبه اردن نیز یکی از بهترین‌های تیم ملی بود و تقریباً در هر بازی که زیر نظر امیر قلعه نویی به میدان رفته موفق به ثبت گل یا پاس گل شده است.

1956947

این روند خوب سردار آزمون زیر نظر زیر قلعه نویی بسیار امیدوار کننده به نظر می‌رسد. بازیکنی که حالا فقط دو قدم تا تبدیل شدن به دومین گلزن تاریخ فوتبال ایران فاصله دارد و قطعاً در بازی‌های آینده تیم ملی از کریم باقری عبور کرده و پشت سر علی دایی می‌ایستد. آزمون همچنین با این روند یکی از امیدهای اصلی امیر قلعه نوعی برای موفقیت در تیم ملت‌های آسیا خواهد بود.

📷عکس‌ها: محسن داوودی

دیدگاه‌ها