کد خبر : 1981519 | 30 آبان 1402 ساعت 22:46 | 37.8K بازدید | 30 دیدگاه

آدریانو: مسی امشب باید تاریخی تشویق شود

آدریانو، مدافع سابق تیم ملی برزیل معتقد است هواداران این تیم باید در دیدار بامداد چهارشنبه مقابل آرژانتین، به شکلی تاریخی از لیونل مسی تجلیل کنند.

آدریانو: مسی امشب باید تاریخی تشویق شود

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و برزیل بامداد چهارشنبه ساعت ۴ در دیداری مهم از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی در ورزشگاه ماراکانا برابر همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

آدریانو، بازیکن سابق برزیل که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ هم‌تیمی مسی بود، از هواداران این تیم خواست از اسطوره آرژانتینی تقدیر کنند و آنقدر باشکوه از او استقبال کنند که در تاریخ ماندگار شود.

1957036

«این بازی یک بازی کلاسیک جهانی است که در ورزشگاه ماراکانا برگزار می‌شود. امیدوارم هواداران برای مسی سنگ تمام بگذارند. برای او یک افتخار است که در ماراکانا تشویق شود.

اگر این اتفاق بیفتد سپاسگزار خواهم بود. با وجود اینکه او آرژانتینی است، اما باید تشویق شود زیرا با این کار از چیزی که او در جهان نشان داده است تشکر خواهیم کرد و همه دستاورهایش را به رسمیت خواهیم شناخت.»

این اولین بازی مسی پس از کسب هشتمین توپ طلایش در برزیل است و یکی از دلایلی که آدریانو به تجلیل از او اصرار دارد همین است. هواداران برزیل در فضای مجازی به سخنان او واکنش نشان دادند و با او مخالفت کردند، اما باید دید هواداران حاضر در ورزشگاه به حرف‌های او توجه خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها