کد خبر : 1981527 | 01 آذر 1402 ساعت 04:33 | 25.9K بازدید | 9 دیدگاه

نگاه عجیب رامین در دو شادی گل (عکس)

رامین رضاییان روز عجیبی را در تاشکند پشت سر گذاشت و غیر از گلزنی در درگیری با بازیکنان حریف حضوری پررنگ داشت.

نگاه عجیب رامین در دو شادی گل (عکس)

به گزارش ورزش سه رامین رضاییان در ادامه روند فوق العاده هفته‌های اخیرش باز هم موفق به گلزنی شد تا در دو دیدار ملی دو گل متوالی به ثمر رسانده باشد. اتفاقی که برای یک مدافع راست عجیب و تا حدودی غیر قابل باور به نظر می‌رسد اما نشان از آمادگی بالای او دارد.

با این حال درخشش مجدد رامین هم برای پیروزی در ازبکستان کافی نبود و تیم ملی کامبک خورد و برد شیرین نیمه نخست را با تساوی 2-2 عوض کرد.

نکته ویژه درباره رامین رضاییان اما حضور جالب و نگاه عجیبش در شادی گل‌ها بود که دوربین‌ها را پیدا می‌کرد و البته با نگاه خود به نوعی حرف می‌زد.

1957060

رضاییان در شادی گل اول در کانون شادی‌ها بود اما در پایان شادی‌های دسته جمعی در آغوش سردار آزمون کاپیتان نیمه نخست تیم ملی نگاه عجیب  زیرچشمی به دوربین داشت.

در صحنه گل دوم نیز بعد از گلزنی طارمی و ایجاد حلقه شادی گل او بازیکنی بود که بالای سر این حلقه به پرواز درآمد و البته روی آسمان هم نگاهش به دوربین بود تا تصویر ویژه‌ای از خود خلق کند.

رامین رضاییان اما در نیمه دوم شرایط بدی را تجربه کرد چرا که مدام با شورومودوف مهاجم لژیونر ازبک‌ها درگیر می‌شد و این درگیری‌ها منجر به حواشی زیادی شد.

عکس: محسن داودی

دیدگاه‌ها