کد خبر : 1981546 | 01 آذر 1402 ساعت 00:55 | 25.2K بازدید | 63 دیدگاه

گزارشگر سرشناس عمانی: برانکو را اخراج کنید!

شکست تیم ملی عمان مقابل قرقیزستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 باعث انتقاد شدید عمانی‌ها از این سرمربی کروات شد.

گزارشگر سرشناس عمانی: برانکو را اخراج کنید!

به گزارش ورزش سه، تیم‌های عمان و قرقیزستان در شرایطی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 برابر یکدیگر قرار گرفتند که طبق اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال، تیم ملی عمان در رده نهم تیم‌های آسیایی قرار دارد و قرقیزستان رده هفدهم را به خود اختصاص داده است،

اما شکست یک بر صفر عمان در این مسابقه باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ مورد انتقاد شدید کارشناسان و هواداران فوتبال عمان قرار بگیرد و آنها با بیان جملاتی تند علیه این سرمربی کروات، درخواست برکناری او را مطرح کنند.

احمد البلوشی، تحلیلگر عمانی که در تلویزیون عمان اسپورت به تحلیل دیدار عمان و قرقیزستان می‌پرداخت، درباره برانکو گفت: هیچ نشانه‌ای از توانایی این مربی برای انتقال تیم ملی از سطح فعلی به مرحله بالاتر وجود ندارد.

محمد اسماعیل نیز دیگر تحلیلگر عمانی بود که به صراحت خواستار برکناری برانکو شد. او در توییتر نوشت: برانکو ضعیف‌ترین عضو تیم بازی برابر قرقیزستان بود و این موضوع رویای صعود زودهنگام به جام جهانی را از بین می‌برد. تیم ملی را از دست این مربی نجات دهید. با اتفاقی که در بازی امروز افتاد، نباید سکوت کرد. این باخت هیچ بهانه‌ای ندارد؛ او با انتخاب ترکیب، روش بازی و تعویض اشتباه باعث این باخت شد. مربی مفلس!

از طرفی اظهارات برانکو که پس از بازی بازیکنانش به خاطر "خواستن، اراده و روحیه جنگندگی" در طول مسابقه تبریک گفته بود نیز مورد انتقاد هواداران عمانی قرار گرفت و باعث عصبانیت آنها شد.

این انتقادات در شرایطی مطرح شده که برانکو در بیش از 50 درصد مسابقات خود با تیم ملی عمان پیروز شده است. 23 پیروزی، 9 تساوی و 12 باخت نتایج کسب‌شده توسط برانکو در تیم ملی عمان هستند.

دیدگاه‌ها