کد خبر : 1981552 | 01 آذر 1402 ساعت 01:12 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

ولز در حسرت صعود ماند؛

شگفتی در کار نبود، کرواسی در یورو 2024

شاگردان زلاتکو دالیچ موفق به کسب پیروزی مقابل ارمنستان شدند و به رقابت‌های یورو رسیدند.

شگفتی در کار نبود، کرواسی در یورو 2024

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2024 تیم‌های ملی کرواسی و ارمنستان از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب مقابل هم قرار گرفتند که در صورت شکست کروات‌ها در این بازی و برتری ولز در دیدار همزمان، سرنوشت صعود کننده‌های این گروه را تغییر می‌داد ولی شگفتی این رقابت‌ها رخ نداد.

شاگردان زلاتکو دالیچ که در هفت مسابقه گذشته خود در گروه D مرحله مقدماتی یورو 2024 چهار پیروزی، یک تساوی و دو شکست غیر منتظره داشتند و شانس صعود زودهنگام به مرحله نهایی را از دست داده بودند، امشب توانستند این کار را با برتری خانگی برابر ارمنستان انجام بدهند.

1957120

تیم ملی کرواسی که در دو مسابقه اخیرش در مرحله مقدماتی یورو دو شکست پیاپی مقابل ترکیه و ولز داشت، در دیدار امشب برابر ارمنستان نمایش سراسر هجومی ارائه داد و پس از ایجاد 13 موقعیت در نیمه نخست، توانست در دقیقه 43 روی ارسال بورنا سوسا از جناح چپ و ضربه سر آنته بودیمیر به گل اول دست پیدا کند.

در نیمه دوم هم نمایش هجومی شاگردان زلاتکو دالیچ ادامه پیدا کرد و آنها با وجود پنج شوت در چارچوب در مقابل یک حمله جدی ارمنستان، در گلزنی دوباره ناموفق بودند تا همان یک گل سرنوشت بازی را تعیین کند.

1957121

تیم ملی کرواسی با برتری خفیف یک بر صفر مقابل ارمنستان 16 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به ترکیه، در رده دوم جدول گروه D مرحله مقدماتی یورو 2024 قرار گرفت، اما صعودش را قطعی کرد.

ولز امیدوار بود با شکست کرواسی مقابل ارمنستان و از سوی دیگر برتری خود در دیدار همزمان برابر ترکیه، به‌عنوان دومین تیم از گروه D به رقابت‌های یورو 2024 صعود کند که این شگفتی رخ نداد.

دیدگاه‌ها