کد خبر : 1981558 | 01 آذر 1402 ساعت 01:25 | 23.2K بازدید | 66 دیدگاه

درس بزرگ رانگنیک به ناگلزمان در ارنست هاپل

اتریش 2-0 آلمان: این روزگار سیاه قصد اتمام ندارد!

تیم ملی اتریش در یک بازی دوستانه موفق شد با 2 گل از سد آلمان عبور کند.

اتریش 2-0 آلمان: این روزگار سیاه قصد اتمام ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان طی یک دیدار دوستانه در ارنست هاپل استادیوم، برابر میزبان خود تیم ملی اتریش با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد تا روزهای سیاه و تاریک مانشافت همچنان ادامه داشته باشد و آنها پس از دیدار با ترکیه، این بار مغلوب یک تیم دیگر شوند.

اتریش در دقیقه 29 مسابقه موفق شد به گل نخست دست یابد. پاس کریستوف بومگارتنر در سمت چپ خط حمله میزبان به مارسل زابیتسر، ستاره دورتموند رسید و در شرایطی که جاناتان تاه و لئون گورتزکا مقابل او بودند، او ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و  به دور از دستان کوین تراپ به گل نخست بازی تبدیل شد.

آلمان‌ها در ابتدای نیمه دوم با اخراج ستاره بایرن 10 نفره شدند. در دقیقه 49، آلابا که روی قوس محوطه جریمه خودی بود، توپ را به فیلیپ مونیه سپرد و این بازیکن از لروی سانه عبور کرد ولی پس از پشت پای بازیکن آلمان، روی زمین افتاد. سانه که به دنبال مونیه می‌دوید، هنگام زمین خوردن این بازیکن پایش را روی بدن بازیکن اتریش گذاشت.

1957133

این حرکت ناخواسته لروی سانه با خشم بازیکن میزبان همراه شد و مونیه با دست ضربه‌ای را به سر ستاره آلمان‌ها وارد کرد که این تنش‌ها خشم سانه را به دنبال داشت و او نیز با کف دست ضربه محکمی را به صورت مونیه کوبید که داور نیز بلافاصله او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

1957131

در  دقیقه 73، آلابا روی قوس مرکز زمین یک پاس تند زمینی را به پشت محوطه جریمه آلمان فرستاد که میشائیل گرگوریچ با یک پاس دیدنی، توپ را برای کریستوف بومگارتنر فرستاد و هافبک 24 ساله لایپزیش نیز با یک ضربه چیپ دیدنی موفق شد دروازه کوین تراپ را باز کند و اختلاف را افزایش دهد.

1957132

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود اتریش به پایان رسید تا رالف رانگنیک آلمانی بتواند برابر تیم ملی کشورش به پیروزی دست یابد و حتی حضور یولیان ناگلزمان نیز روی نیمکت مانشافت تأثیری در نتایج ضعیف این تیم نداشته باشد.

دیدگاه‌ها