کد خبر : 1981586 | 01 آذر 1402 ساعت 10:33 | 11K بازدید | 4 دیدگاه

آبی آسمانی‌پوشان نفس به نفس آرژانتین

روزهای درخشان اروگوئه با نونیز و بیلسا

تیم ملی اروگوئه با نتیجه ۳ بر صفر و دبل داروین نونیز تیم ملی بولیوی را از سد مسیر خود برداشت.

روزهای درخشان اروگوئه با نونیز و بیلسا

به گزارش "ورزش سه"، در بامداد امروز دو تیم اروگوئه و بولیوی در چارچوب دور پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که در این بازی اروگوئه هرگز کار سختی نداشت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

در دقیقه پانزده داروین نونیز، مهاجم لیورپولی تیم ملی اروگوئه، با یک ضربه پای راست دروازه بولیوی را هدف گرفت تا تیمش با یک گل پیش بیفتد.
این پایان کار در نیمه نخست نبود، چرا که اروگوئه به حملات خود پایان نداد و این بار روی یک حمله دیگر در شلوغی محوطه جریمه گابریل ویلامیل، هافبک بولیوی، در دقیقه ۳۹ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه نخست با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان اروگوئه به نتیجه دو بر صفر راضی بودند و با احتیاط بیشتری بازی می‌کردند، اما آشفتگی خط دفاع تیم مقابل سبب شد تا نونیز این بار روی ارسال نیکلاس دلا کروز با ضربه سر گل سوم اروگوئه را در دقیقه ۷۱ وارد دروازه بولیوی کند و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

شاگردان بیلسا با تصاحب این سه امتیاز اکنون با ۱۳ امتیاز بعد از آرژانتین در رتبه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند.
بولیوی نیز با پنج شکست و تنها یک برد در رده نهم حضور دارد تا برای صعود به جام جهانی نیازمند یک اتفاق ویژه باشد.

دیدگاه‌ها