کد خبر : 1981593 | 01 آذر 1402 ساعت 11:03 | 13.4K بازدید | 10 دیدگاه

فلیکس سانچز همچنان می‌برد

شگفتی در آمریکای جنوبی: اکوادور بالاتر از برزیل

تیم ملی اکوادور تحت هدایت فلیکس سانچز در مقابل تیم ملی شیلی به برد رسید و سه امتیاز بسیار مهم را در جیب خود گذاشت.

شگفتی در آمریکای جنوبی: اکوادور بالاتر از برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در دور ششم مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی امروز با نبرد اکوادور و شیلی دنبال شد که در این بازی شاهد یک نبرد بسیار جذاب بودیم چرا که در مجموع این بازی 26 شوت داشت و به نوعی شاهد یک نمایش بسکتبالی بودیم.

اکوادور که در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کرد و از حمایت پرشور هوادارانش برخوردار بود و این فشار شاگردان کوردوا در شیلی را تحت فشار قرار داده بود و در نهایت در دقیقه 25 آنجل منا، هافبک اکوادور، از تعلل بازیکنان شیلی استفاده کرد و گل نخست اکوادور را به ثمر رساند.

پسران فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر و حال حاضر اکوادور، در ادامه به خوبی از دروازه خود محافظت کردند تا تهاجم یاران الکسیس سانچز هیچ عایدی نداشته باشد و در نهایت این بازی با پیروزی یک گله اکوادور برابر شیلی خاتمه یابد.

با این پیروزی و با توجه به شکست یک گله برزیل برابر آرژانتین، اکوادور مجموع امتیازات خود را به عدد هشت رساند تا در رده پنجم بالاتر از برزیل قرار بگیرد. جالب اینکه آنها با سه امتیاز منفی وارد این رقابت‌ها شده‌اند.

شیلی نیز که در شش بازی تنها مقابل پرو به برد رسیده اکنون با 5 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پاراگوئه در رتبه هشتم ایستاده است.

دیدگاه‌ها