کد خبر : 1981604 | 01 آذر 1402 ساعت 11:39 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

پاراگوئه هم مزاحم روند خوب کلمبیا نشد؛

کلمبیا به آمریکای جنوبی‌ها نمی‌بازد!

تیم ملی کلمبیا توانست با تک گل بورره برابر تیم ملی پاراگوئه به پیروزی برسد.

کلمبیا به آمریکای جنوبی‌ها نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز دور ششم مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی این انتظار بود تا یکی از صفرهای جدول این منطقه که شکست نخوردن کلمبیا بود پاک شود، اما پاراگوئه در جدال خانگی با این تیم هم ناکام ماند.

در بامداد امروز پاراگوئه و کلمبیا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی از همان ابتدا با حملات پی در پی و شوکه کننده بازیکنان پاراگوئه برای مقابله با این تهاجم به تنش‌های فیزیکی روی آوردند تا در نهایت آلدراته هافبک پاراگوئه در یک صحنه توپ به دستش برخورد کرد تا به سود تیم مهمان اعلام ضربه پنالتی شود و رافائل سانتوس بورره مهاجم مرکزی این تیم توپ را برداشت و با پای راست خودش در دقیقه 11 توپ را به محکم‌ترین شکل ممکن به تور دروازه میگل چسباند.

1957209

کلمبیا که از همین نتیجه راضی بود، حفظ نتیجه را در برابر حریفش در اولویت قرار داد و داشتن یک خط دفاع مطمئن که تا اکنون بعد از آرژانتین، یکی از بهترین خط دفاع‌های این منطقه را دارد و در برابر پاراگوئه‌ای که در طی پنج بازی تنها یک بار آن هم مقابل بولیوی به گل رسیده بود کار سختی نداشت و توانست سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.

کلمبیا اکنون با 12 امتیاز پس از آرژانتین و اروگوئه در رده سوم حضور دارد و شرایط به نحوی است که می‌تواند خودش را تحت عنوان یکی از شش نماینده آمریکای جنوبی در جام جهانی 2023 فرض کند تا با این اعتماد به نفس در ادامه رویارویی‌های خود به حفظ شکست ناپذیری خود در مقدماتی جام جهانی 2026 ادامه دهد. پاراگوئه هم اکنون با یک پیروزی، 2 تساوی و 3 شکست در رده هفتم بایستد و شرایط سخت‌تری برای صعود داشته باشد.

1957210
1957211

دیدگاه‌ها