کد خبر : 1981637 | 01 آذر 1402 ساعت 13:28 | 35.6K بازدید | 50 دیدگاه

عشق مسی به آرژانتین: با درد بازی کردم!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تایید کرد که در بازی برابر برزیل احساس درد داشته و به همین دلیل تعویض شده است.

عشق مسی به آرژانتین: با درد بازی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی برزیل قرار گرفت و موفق شد این تیم را با تک گل نیکولاس اوتامندی شکست دهد. 

این بازی بسیار پرتنش و پر از درگیری دنبال شد و مسی تصمیم مهمی در ابتدای بازی گرفت که کمک بسیار زیادی به بهبود شرایط هواداران تیم ملی آرژانتین روی سکوها کرد.

پلیس برزیل در اقدامی عجیب درگیری شدیدی به هواداران تیم حریف روی سکوها داشت، اما مسی به داور اعلام کرد تا زمانی که این وضعیت ادامه داشته باشد، تیم او حاضر به بازی نخواهد بود و همین باعث شد که این شرایط رو به آرامش برود. 

1957173

مسی که در دقیقه 78 از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به آنخل دی‌ماریا داد، پس از پایان بازی تایید کرد که مصدوم شده است و حالا فرصت کافی برای درمان خواهد داشت. 

این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «احساس دردم به دلیل مشکلاتی است که از ناحیه ماهیچه دارم و در تمام طول بازی همراهم بود. این آخرین بازی من در سال 2023 بود و حالا زمان کافی دارم که روند بهودی را طی کنم. 

امیدوار هستم که سال جدید را به بهترین شکل ممکن آغاز کنم. به زودی آماده خواهم شد تا سال خیلی خوبی داشته باشم. پیش فصل خوبی در انتظارم است و همه چیز را از ابتدا آغاز خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها