کد خبر : 1981585 | 01 آذر 1402 ساعت 10:20 | 39.6K بازدید | 47 دیدگاه

طعنه مسی به برزیل: جای کتک زدن، بازی کنید!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به‌شدت از رفتار پلیس برزیل با هواداران تیم ملی کشورش عصبانی است.

طعنه مسی به برزیل: جای کتک زدن، بازی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم آرژانتین و برزیل در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 صبح امروز به وقت ایران در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد و این بازی با یک گل به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید.

حواشی و درگیری درون زمین که بخش جدایی‌ناپذیر این بازی است، در این دیدار هم بارها و بارها دیده شد اما اتفاقات تلخی که روی سکوها برای هواداران آرژانتین رخ داد واکنش بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت.

پلیس برزیل پیش از شروع این بازی به سمت هواداران آرژانتین حمله کرد و تصاویر منتشر شده حاکی از زخمی شدن تعدادی از آنهاست که با سر و صورت خونین به بیرون از ورزشگاه منتقل شدند. 

1957159

مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین به تیم داوری اعلام کرد تا زمانی که چنین شرایطی در ورزشگاه حاکم است، حاضر نخواهد شد که بازی را شروع کند و تیمش را به رختکن برد. بازی با 30 دقیقه تاخیر و پس از آرام شدن اوضاع آغاز شد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما دیدیم که چطور مردم را کتک می‌زدند. این اتفاقی است که پیش از این در فینال لیبرتاردورس هم رخ داده بود. آنها بیشتر از اینکه روی بازی تمرکز داشته باشند، روی این کارها تمرکز دارند.

ما به رختکن رفتیم، چون این بهترین راه بود که شرایط به صورت کامل آرام شود، در غیر این صورت ممکن بود یک تراژدی واقعی رخ دهد. این تیم همچنان سعی می‌کند که دستاوردهای تاریخی‌اش را در زمین ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها