کد خبر : 1981638 | 01 آذر 1402 ساعت 13:40 | 24.1K بازدید | 6 دیدگاه

رونمایی رسمی ایتالیا از مرد محبوب ایرانی‌ها (عکس)

خولیو ولاسکو رسما به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایتالیا معرفی شد.

رونمایی رسمی ایتالیا از مرد محبوب ایرانی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این مراسم معارفه پس از استعفای او از باشگاه اویبا انجام شد. این رویداد مطبوعاتی که توسط چهره‌های برجسته‌ای مانند جوزپه مانفردی، رئیس فدراسیون والیبال ایتالیا و لوسیانو چکی، نایب رئیس برگزار شد، جماعتی از رسانه‌ها، روزنامه‌نگاران و مقامات والیبال را به خود کشاند. ولاسکو، مربی مشهوری که به خاطر حضور موفق خود در تیم ملی مردان ایتالیا از سال 1989 تا 1996 شناخته شده است، بازگشت قابل توجهی خواهد داشت.

دستاوردهای قبلی او در تیم مردان ایتالیا شامل دو قهرمانی جهان، سه طلای اروپا، پنج قهرمانی در لیگ جهانی و یک مدال نقره المپیک در سال 1996 است. تجربه مربیگری قبلی ولاسکو در تیم ملی زنان ایتالیا، آنها را به مدال طلا در بازی‌های مدیترانه‌ای 1997 رساند. این کنفرانس با تاکید مانفردی رئیس فدراسیون بر اهمیت تیم‌های ملی به عنوان ستون‌های فدراسیون والیبال آغاز شد. او ولاسکو را به خاطر تجربه وسیع و درک عمیقش از والیبال تحسین کرد. ولاسکو به نوبه خود اشتیاقش را برای مربیگری مجدد در یک تیم سطح بالا ابراز و  از چالش انتقال از تیم اویبا به تیم ملی استقبال کرد.

ولاسکو با تاکید بر رویکرد جدید و احترام به جانشین خود، دیوید مازانتی، دیدگاهش را برای خبرنگاران به اشتراک گذاشت. او قصد دارد بدون ایجاد اختلال در تعهدات باشگاهی بازیکنان، تیم را مدیریت کند و ماسیمو باربولینی و لورنزو برناردی را به عنوان دستیار در کنار استخدام کرده است. ولاسکو گفت: "اکنون تمرکز بر آماده‌سازی برای المپیک 2024 پاریس و لیگ ملت‌های والیبال است."

این کنفرانس با امضای قرارداد دو ساله ولاسکو با فدراسیون والیبال ایتالیا به پایان رسید و دوران جدیدی را برای او و تیم ملی زنان این کشور رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها