کد خبر : 1981641 | 01 آذر 1402 ساعت 13:48 | 57.2K بازدید | 19 دیدگاه

امیدوارم مربی بماند

ستاره آرژانتین: همه ما از این حرف شوکه شدیم

نیکو اوتامندی گفت که از حرف‌های مبهم لیونل اسکالونی در پایان بازی با برزیل شوکه شده‌اند.

ستاره آرژانتین: همه ما از این حرف شوکه شدیم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی بعد از پیروزی آرژانتین برابر برزیل، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که به تداوم مربیگری خود در تیم ملی آرژانتین تردید دارد. با این حال، او نه با کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون و نه با فوتبالیست‌هایش درباره این موضوع صحبت نکرده بود.

وقتی بازیکنان در رختکن متوجه شدند چه واکنشی نشان دادند؟

1957283

نیکولاس اوتامندی، زننده گل پیروزی آرژانتین، گفت: «ما خوشحالیم که بردیم و این پیروزی را جشن گرفتیم. دریافت این خبر شوکه‌کننده بود، اما فکر می‌کنم باید در مورد این مسائل صحبت کرد. ما هنوز با مربی گفت‌وگویی نداشته‌ایم. امیدوارم پس از آرام‌تر شدن فضا، همه چیز حل و فصل شود. هفته سختی بود چون به اروگوئه باخته بودیم. سعی می‌کنیم با او صحبت کنیم و بعد خواهیم دید تصمیمش عوض می‌شود یا خیر.»

1957169

الکسیس مک‌آلیستر که نیمه دوم خوبی را پشت سر گذاشت نیز گفت: «ما با اسکالونی صحبت نکرده‌ایم. اگر این تصمیم او است، باید به احساساتش احترام بگذاریم، اما امیدوارم او ما را ترک نکند. ما از او می‌خواهیم که برای همیشه ادامه بدهد.»

تا ساعاتی دیگر مشخص می‌شود که داستان سرمربی آرژانتین چه خواهد شد. همه معتقدند که این یک واکنش لحظه‌ای بوده و به نظر می‌رسد چیزی غیرعادی نیست.

دیدگاه‌ها