کد خبر : 1981573 | 01 آذر 1402 ساعت 09:15 | 50.2K بازدید | 41 دیدگاه

برزیل 0-1 آرژانتین: پیروزی بزرگ در ماراکانا!

تیم ملی آرژانتین موفق شد یک پیروزی حساس و ارزشمند را برابر برزیل به دست آورد.

برزیل 0-1 آرژانتین: پیروزی بزرگ در ماراکانا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت تهران در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی روبروی تیم ملی برزیل قرار گرفت و این تیم را با یک گل شکست داد. 

ویدئو: 317313

این بازی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود، خصوصا که دو تیم در دیدارهای قبلی شکست خورده بودند و با انگیزه بالایی قدم به میدان گذاشتند تا ثابت کنند که همچنان در بین قدرت‌های مطرح دنیا قرار دارند. 

درگیری قبل از شروع بازی روی سکوها و رفتار پلیس برزیل با هواداران آرژانتین که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه شده بودند باعث شد که بازیکنان تیم ملی این کشور حاضر به شروع بازی نباشند و به همین دلیل این دیدار با تاخیر شروع شد. 

1957156

درگیری و تنش شدید از همان ابتدای بازی در زمین به خوبی مشخص بود و نیمه اول با سه کارت زرد اما بدون گل زده به پایان رسید.

اما این نیکلاس اوتامندی بود که موفق شد در دقیقه 63 روی پاس گل جووانی لوسلسو دروازه حریف را باز کند و این اتفاق خوشحالی شدید بازیکنان تیم ملی آرژانتین را به همراه داشت که از اتفاقات رخ داده در خاک برزیل بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‎‌رسند.

درگیری بین بازیکنان دو تیم همچنان در زمین وجود داشت و کار داور برای کنترل بازی بسیار دشوار بود و در نهایت باعث شد که جوئلینتون در دقیقه 81 از زمین بازی اخراج شود. 

1957157

تلاش‌های دو تیم و تعویض‌های متعدد آنها برای باز کردن دروازه تیم مقابل جوابی نداشت و این بازی در نهایت با همان تک گل به پایان رسید تا شاگردان لیونل اسکالونی امتیاز ارزشمندی را به دست آورده باشند.

آنها در حال حاضر با 15 امتیاز در صدر جدول گروه رده‌بندی این مسابقات قرار دارند و برزیل با تنها هفت امتیاز از شش بازی در جایگاه ششم قرار گرفته است.

1957165

دیدگاه‌ها