کد خبر : 1981649 | 01 آذر 1402 ساعت 14:15 | 27.3K بازدید | 21 دیدگاه

دلیل تصمیم غیرمنتظره اسکالونی

آخرین عکس: مربی اسطوره‌ای رفتنی شد

لیونل اسکالونی امروز و پس از پیروزی تاریخی برابر برزیل به دستیارانش گفت که بیاید آخرین عکس را با هم بگیریم. در آرژانتین می‌گویند تصمیم به جدایی او جدی است.

آخرین عکس: مربی اسطوره‌ای رفتنی شد

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتینی‌ها سرمست و خوشحال از پیروزی در زمین برزیل بودند که لیونل اسکالونی (سرمربی) با اظهارات خود در نشست خبری همه را شوکه کرد.

1957297

اسکالونی در مورد آینده‌اش گفت که تردید دارد با آرژانتین ادامه دهد و باید در این زمینه فکر کند. حرف‌هایی که برای بازیکنان آلبی سلسته غیرمنتظره بود به خصوص از نظر زمان‌بندی اما طبق ادعای نشریه اوله، برای بسیاری از آنها که با اسکالونی رابطه بسیار خوبی دارند، این موردی جدید نبود و می‌دانستند او دیر یا زود از احتمال کناره‌گیری حرف خواهد زد.

1957300

اوله نوشته است که اسکالونی به خاطر درگیری‌های مداومش با اعضای فدراسیون فوتبال به خصوص کلودیو تاپیا (رئیس) دچار یک فرسایش روحی شده است. همه چیز از مذاکرات تمدید قرارداد پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 شروع شد. مذاکراتی که بیش از اندازه طول کشید، در حالی که اسکالونی توانسته بود تیم را قهرمان کند.

در نهایت تمدید انجام شد اما گویا همه انتظارات اسکالونی برآورده نشده بود و او بیشتر به عشق بازیکنانش حاضر به ادامه همکاری شد. در واقع اگر مسی و دیگر ستاره‌های آرژانتین نبودند، اسکالونی حاضر به تمدید نمی‌شد.

1802465

اختلاف نظر با رئیس در حدی بوده که تاپیا امروز از طریق رسانه‌ها از احتمال کناره‌گیری اسکالونی مطلع شده و در این زمینه اصلا حرفی با او مطرح نشده بود. مدت‌هاست که بین اسکالونی و تاپیا ارتباطی وجود ندارد و البته این بار حتی بازیکنان هم نمی‌دانستند مربی قرار است از جدایی حرف بزند.

1957299
1957298

از آن عکس دسته‌جمعی اسکالونی در ماراکانا پس از پیروزی بزرگ نیز این حس القا می‌شد انگار که آخرین حضور او روی نیمکت خواهد بود. تیک اسپورتس ادعا کرده که اسکالونی به کادرش گفته بیایید آخرین عکس دسته جمعی را بگیریم. 

او شاید هفتم دسامبر در قرعه‌کشی کوپا آمریکا 2024 نیز حضور نداشته باشد و قرار است به زودی تصمیم نهایی خود را اعلام کند. اختلاف با تاپیا ادامه دارد و حالا همه چیز به موضع رئیس بستگی دارد. آرژانتینی‌ها به شدت نگرانند و این نگرانی بی‌دلیل نیست. قرار است مربی‌ای که تیم را قهرمان جهان کرد، برود؛ چه مصیبتی.

دیدگاه‌ها