کد خبر : 1981661 | 01 آذر 1402 ساعت 11:53 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

پرچمدار نسل جدید ازبکستان (عکس)

کاپیتان امیدهای ازبک که چند ماه پیش در دیدار تیم‌های المپیک ایران و ازبکستان ستاره تیمش بود، باز هم مقابل ایران درخشید.

پرچمدار نسل جدید ازبکستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عباسیک فیض‌‌الله‌اف یکی از بازیکنانی بود که در دقیقه 62 به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمش وارد زمین شد و این در حالی است که او در سن 20 سالگی است و در تابستان امسال مسافر لیگ روسیه شد تا برای زسکا مسکو بازی کند.

فیض‌الله‌اف که کاپیتان تیم امید ازبکستان به شمار می‌رود، سال گذشته بود که در جام ملت‌های زیر 23 سال به میزبانی ازبکستان بازوبند کاپیتانی امید‌های این کشور را بر بازو بسته بود و حتی در پایان به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت معرفی شد تا جدای از جلب توجهی که برای علاقه‌مندان فوتبال در آسیا داشت، سبب شود تا مسئولان تیم بزرگسالان ازبکستان او را به تیم اصلی دعوت کنند.

او در فصل 2023/24، بعد از پرومس از اسپارتاک و کلودینیو از زنیت، با ثبت 3 پاس گل به عنوان یکی از سه پاسور برتر لیگ روسیه است. فیض‌الله‌اف دیشب جای ماشاریپف را در ترکیب ازبکستان گرفت و نمایش مثبتی از خود نشان داد.

لازم به ذکر است که در لیست 23 نفره کاتانچ برای بازی دیشب همراه با فیض‌الله‌اف، چهار بازیکن دیگر همراه با او از تیم ملی امید به تیم اصلی منتقل شدند تا نشانه‌هایی از تغییر و آغاز دوران نسل جدید ازبکستان را در بازی دیشب تماشا کنیم.

1957320

دیدگاه‌ها