کد خبر : 1981675 | 01 آذر 1402 ساعت 15:39 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراض سرمربی اردن به داور خبرساز عمانی

داور آنقدر شجاع نبود که دو ضربه پنالتی اعلام کند

سرمربی تیم ملی اردن به شدت از عملکرد داور مطرح عمانی شاکی است.

داور آنقدر شجاع نبود که دو ضربه پنالتی اعلام کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن در شرایطی در استادیوم بین المللی امان با 2 گل برابر عربستان تن به شکست داد که میزبان به شدت از عملکرد داور مسابقه عصبانی بود و آنها اعتقاد داشتند که برایشان پنالتی اعلام نشده است.

حسین عموتة، سرمربی مراکشی تیم ملی اردن، در پایان این مسابقه، نتیجه بازی تیمش مقابل عربستان را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد که موقعیت‌های زیادی در اختیار بازیکنانش قرار گرفته است اما آنها نتوانستند آن‌ها را به گل تبدیل کنند.

عموتة در نشست خبری پس از بازی گفت: ما با تیم قدرتمندی روبرو شدیم که نام آنها تیم ملی عربستان است. آنها همیشه در تمامی مسابقات آسیایی و جام‌های جهانی حضور دارند. ما فراموش نمی‌کنیم که عربستان توانست آرژانتین را شکست دهد اما با وجود این مسئله، ما بازی خوبی را ارائه کردیم.

او ادامه داد: داور به اندازه کافی شجاع نبود. او باید در این مسابقه دو خطای پنالتی برای ما اعلام می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد. اگر آن پنالتی‌ها اعلام می‌شد، شرایط تغییر پیدا می‌کرد.

عموتة تایید کرد: تیم ملی تاجیکستان رقیب ما برای کسب رتبه دوم این گروه است و بنابراین ما باید در دیدار برابر آنها پیروز شویم.

عموتة از پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از سرمربیگری تیم ملی اردن استعفا می‌دهد یا خیر، خودداری کرد.

دیدگاه‌ها