کد خبر : 1981692 | 01 آذر 1402 ساعت 17:00 | 10K بازدید | 7 دیدگاه

سایپا صفر - مس سونگون یک

لیگ یک/ بهت و ناباوری، جشن پیراهن در انقلاب کرج!

تیم فوتبال سایپا در تب و تاب گلزنی و پیروزی، مغلوب گل دقایق پایانی حریف تبریزی شد.

لیگ یک/ بهت و ناباوری، جشن پیراهن در انقلاب کرج!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه انقلاب کرج امروز شاهد اتفاق عجیبی بود و در شرایطی که تیم فوتبال سایپا برای گل زدن و کسب پیروزی مقابل تیم مس سونگون تلاش می‌کرد، در نهایت این حریف تبریزی بود که موفق شد با یک شوت از راه دور تماشایی که توسط پیمان کشاورز در دقیقه ۲+۹۰ به ثمر رسید این بازی را به سود خود تمام کند و برد را در خانه سایپا جشن بگیرد.

بازی دو تیم در هوای سرد کرج در شرایطی در حال برگزاری بود که مطابق انتظار، سایپا برای گلزنی تلاش بیشتری داشت، اما در نهایت سونگون که با وحید شیخ ویسی و مدافعانش راه را بر حریف بسته بود پیروز شد.

در ترکیب دو تیم بازیکنان نام آشنایی مثل فردین عابدینی، وحید شیخ‌ویسی، احسان جودکی، رضا کرملاچعب، رضا مغانلو، یاسر فیضی و... بازی می‌کردند اما میل هجومی تیم میزبان با وجود تعویض‌های مهدی حسینی‌نسب منجر به گلی برای سایپا نشد و در شرایطی که به نظر می‌رسید سایپا از کسب تساوی مقابل حریف رضایت دهد، در یک رفت و برگشت توپ به پیمان کشاورز رسید و او با یک ضربه استثنایی زیر طاقی با پای راست تور دروازه علیپور را پاره کرد!

1957373

در این لحظه و در میان بهت کادر فنی سایپا کشاورز پیراهن خود را درآورد و به آسمان پرتاب کرد تا به این شکل پیروزی خارج از خانه تیمش را با مربیگری امیر میرزاییان جشن بگیرد.

در این سو، حسینی‌نسب که دقیقاً مشغول تماشای صحنه بود بازی را با آه و افسوس ترک کرد تا یک نتیجه عجیب در رقابت‌های این هفته لیگ به ثبت رسیده باشد.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:
سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، پوریا بالی‌لاشک، محمد حسینی، رامین آقالو، فردین نجفی، محمود شفیعی کلایه، احسان جودکی، پویا گلدوست گلستان، مهیار زحمتکش

مس سونگون: وحید شیخ ویسی، فردین عابدینی، بهمن کامل، میثم جودکی، بهزاد نوروزی، حسین فلاحیان، مهدی نجفی، میلاد محسنی، علی نظری، علی پورمحمد، محمدطاهر امینی

دیدگاه‌ها