کد خبر : 1981699 | 01 آذر 1402 ساعت 17:42 | 11.9K بازدید | 18 دیدگاه

هر صد بازی یکبار از این اتفاقات می‌افتد

ناراحتی شدید سرمربی سایپا از شکست تیمش

مهدی حسینی‌نسب می‌گوید مس سونگون بدون ایجاد حتی یک موقعیت، موفق به گلزنی برابر تیم او شده است.

ناراحتی شدید سرمربی سایپا از شکست تیمش

به گزارش ورزش سه، سایپا در هفته سیزدهم لیگ آزادگان برابر مس سونگون قرار گرفت اما با یک گل در این مسابقه شکست خورد تا از صدر جدول فاصله بگیرد و رتبه پنجم را به خود اختصاص بدهد.

سید مهدی حسینی نسب پس از این مسابقه اظهار داشت: تمام بازی تحت اختیار تیم سایپا بود و ۳-۴ موقعیت خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. توپ و میدان و موقعیت‌ها برای سایپا بود اما بدون اینکه یک موقعیت به تیم حریف بدهیم، ۱-۰ باختیم.

وی افزود: گل حریف روی یک یک شلیک از وسط زمین به ثمر رسید؛ بالاخره بعضی از شوت‌ها هم نادر است و در هر صد بازی، یک‌بار هم این اتفاق رخ می‌دهد و حالا نصیب تیم مس سونگون شد. به مس سونگون تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در تیم‌مان همدلی داشته باشیم و زحمت بچه‌ها را به نتیجه برسانیم.

او درباره روند سایپا در ادامه فصل عنوان کرد: تیم ما خوب بازی می‌کند و امروز هم مستحق باخت نبودیم. بچه‌ها تمام توان‌شان را گذاشتند اما یک وقت‌هایی این اتفاق رخ می‌دهد؛ شما فکر می‌کنید سوار بازی هستی و موقعیت‌های زیادی داری اما یک‌باره اتفاقی رخ می‌دهد و شوتی زده می‌شود. در مجموع بازی دست تیم سایپا بود و می‌توانستیم ببریم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها