کد خبر : 1981770 | 01 آذر 1402 ساعت 23:03 | 118.4K بازدید | 165 دیدگاه

خاقانی گل زد و به گریه افتاد

تلخ‌تر از این نمی‌شود: ستاره استقلالی ذوب رباط داد!

سبحان خاقانی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن به دلیل پارگی رباط صلیبی، فصل را از دست داد.

تلخ‌تر از این نمی‌شود: ستاره استقلالی ذوب رباط داد!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مصدومیت پارگی رباط صلیبی برای هر بازیکن فوتبال، بدترین خبر ممکن خواهد بود چرا که این آسیب دیدگی باعث دوری طولانی مدت فرد از میادین می‌شود و نیاز به دوره درمانی طولانی دارد تا بازیکن بتواند یک بار دیگر به میادین بازگردد.

حال اگر این اتفاق دو مرتبه و در فاصله کمی برای یک بازیکن تکرار شود، نشان دهنده اوج بدشانسی آن بازیکن است. اتفاق تلخی که برای سبحان خاقانی رخ داده و این بازیکن برای دومین بار دچار آسیب دیدگی سخت پارگی رباط صلیبی شده است.

1957525

خاقانی 24 ساله که خود را برای دیدار با استقلال آماده می‌کرد، در یکی از جلسات تمرینی روزهای گذشته ذوب آهن و هنگامی که مشغول انجام تمرین ضربه به سمت دروازه بود، دچار آسیب دیدگی گردید. شوت محکم او در تمرینات وارد دروازه شد ولی وی روی زمین افتاد که ناراحتی اعضای تیم از جمله محمد ربیعی را نیز به دنبال داشت. در نهایت پس از تشخیص پزشکان مشخص شد خاقانی دچار پارگی رباط صلیبی شده است. 

این بازیکن جوان پیش از این نیز در ابتدای فصل قبل دچار پارگی رباط صلیبی شد و نیم فصل نخست لیگ بیست و دوم را از دست داد و در بازگشت به میادین نیز به دلیل مشکلاتی مانند کارت بازی و همچنان تصمیمات فنی ساپینتو، به کار گرفته نشد.

1957527

نکته جالب اینکه این بار رباط صلیبی پای چپ سبحان خاقانی پاره شده است. زمانیکه او در استقلال بود، او از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شد و حالا پای دیگر او نیز به این آسیب دیدگی سخت دچار شده است.

خاقانی در تابستان امسال از استقلال به ذوب آهن پیوست و در هشت مسابقه نیز برای تیم محمد ربیعی به میدان رفت و در بازی با شمس آذر نیز یک پاس گل داد و بدین ترتیب با این آسیب دیدگی سخت، او فصل را به طور کلی از دست داد.

1957526

دیدگاه‌ها