کد خبر : 1981777 | 01 آذر 1402 ساعت 23:31 | 34.1K بازدید | 12 دیدگاه

استفاده بهینه از دوران مصدومیت

فوق ستاره رئال کارشناسی ارشد می‌گیرد!

تیبو کورتوا درباره وضعیتش پس از مصدومیت و برنامه‌هایش برای آینده صحبت کرده است.

فوق ستاره رئال کارشناسی ارشد می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، سنگربان رئال مادرید به دلیل پارگی رباط صلیبی از ابتدای فصل مصدوم شده است و رئال مجبور شد به جای این دروازه‌بان بلژیکی، کپا آریسابالاگا را به صورت قرضی از چلسی به مادرید بیاورد. این دروازه‌بان در گفتگویی شرایطش در دوران مصدومیت و برنامه‌هایش را توضیح داده است.

«روز اول مصدومیتم سخت بود. من به میشل، همسرم، پیام دادم و گفتم «فکر می‌کنم در تمرین زانویم شکست.» سریع ماشین را آورد و به سمت والدبباس رفتیم. پس از آزمایش خیلی زود متوجه شدید بودن مصدومیتم شدم. من هنوز داخل اتاق بودم و آنها قبلاً به میشل گفته بودند چه اتفاقی افتاده. وقتی بیرون آمدم گریه کردم اما بعد از آن محبت مردم را حس می‌کنی و شروع به مثبت‌اندیشی می‌کنی. شما نمی‌توانید به عقب برگردید. میشل خیلی به من کمک کرد. مخصوصا ماه اول که لنگ می‌زدم و به سختی حرکت می‌کردم. اکنون سخت کار می‌کنم تا هر چه زودتر برگردم.

1957542

برنامه‌ام برای آینده بودن با خانواده است. این اولین مورد است. سپس برگشتن از مصدومیت و بودن در بهترین حالتم. من ورزش را دوست دارم و همیشه با آن ارتباط خواهم داشت، اما وقتی بازنشسته می‌شوم، بیشتر از مربیگری در تیم اصلی، خود را در تمرین تیم جوانان می‌بینم. فشار مربی‌گری‌ در تیم بزرگسالان بیش از حد است و زمان زیادی هم از خانه دور هستید. فکر کنم در آن صورت میشل مرا از خانه بیرون می‌کند.

بعد از مصدومیتم ساعت‌های بیشتری را به تمرین می‌گذرانم، اما همچنین وقت بیشتری برای حضور در کنار فرزندانم و میشل دارم. مصدومیت باعث شده همه چیز را با دید دیگری ببینم. من عاشق فوتبال هستم و دلم برای آن تنگ شده است، اما چیزهای دیگری هم هست که دوست دارم و می‌خواهم انجام دهم. امسال قصد دارم در رشته مدیریت ورزشی فوق لیسانس بخونم و امیدوارم در پایان دوره مدرک بگیرم.»

1957543

دیدگاه‌ها