کد خبر : 1984968 | 15 آذر 1402 ساعت 10:26 | 49.7K بازدید | 12 دیدگاه

تصمیم بزرگ ستاره رئال: به یورو 2024 نمی‌روم!

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، تصمیم نهایی‌اش را درباره غیبت در یورو 2024 گرفته است.

تصمیم بزرگ ستاره رئال: به یورو 2024 نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کورتوا و پارگی رباط صلیبی او در فاصله دو روز تا شروع رقابت‌های فصل جدید لالیگا ضربه بزرگی به رئال مادرید و این بازیکن بود. 

این اتفاق باورنکردنی شرایط را برای این تیم بسیار دشوار کرد و شوک عجیبی به مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم وارد کرد که انتظار چنین اتفاقی را نداشتند و مانند چند فصل اخیر روی درخشش او درون دروازه رئال حساب کرده بودند. 

این ستاره بلژیکی که حالا کپا آریسابالاگا را به عنوان رقیبی جدی و جانشینش در دروازه رئال می‌بیند، در حال طی کردن روند درمانش است و قصد دارد که تمام تلاشش را برای بازگشت هرچه زودتر به میادین به کار بگیرد. 

1957543

هرچند فصل برای او تمام شده و شانسی برای حضور در میدان در ادامه این فصل نخواهد داشت اما حالا تصمیم بزرگی گرفته که می‌تواند تا حد زیادی نگرانی رئالی‌ها از شرایطش را از بین ببرد. 

مارکا خبر داده که کورتوا به مدیران رئال مادرید و همچنین کادر پزشکی این تیم اعلام کرده که تصمیمی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به همراه تیم ملی بلژیک نخواهد داشت. 

به این ترتیب او در زمان برگزاری رقابت‌های یورو 2024 هم همچنان در شهر مادرید خواهد ماند تا بتواند روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی رئال به صورت کامل طی کند و با تمام توان و بدون نگرانی از بازگشت مصدومیتش در فصل آینده در اختیار این تیم باشد.

دیدگاه‌ها