کد خبر : 1981781 | 02 آذر 1402 ساعت 05:51 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

حاشیه در آمریکای جنوبی پایان ندارد

بازیکنان ونزوئلا از پلیس ورزشگاه کتک خوردند!

بازیکنان تیم ملی ونزوئلا پس از بازی تیم‌شان مقابل پرو، افسران پلیس پرو را متهم کردند که آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

بازیکنان ونزوئلا از پلیس ورزشگاه کتک خوردند!

به گزارش "ورزش سه"، صبح روز چهارشنبه، فقط کمی بعد از حواشی بازی برزیل-آرژامتین، دو تیم ونزوئلا و پرو در دیداری از دور ششم مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی به مصاف همدیگر رفتند. بازی با تساوی یک-یک به پایان رسید و حاشیه‌‌های آن پس از پایان بازی آغاز شد.

بازیکنان تیم مهمان پلیس پرو را متهم به ضرب و شتم کردند. ناهوئل فرارسی، مدافع ونزوئلا، گفت: «در حالی که می‌خواستیم از هواداران‌مان در روی سکوها استقبال کنیم و از حمایت‌های آنان تشکر کنیم، پلیس‌های امنیتی ورزشگاه عصبانی شدند و باتوم‌ها را بیرون آوردند تا به ما ضربه بزنند. آنها دو بار به من ضربه زدند و دو انگشتم آسیب دید، اما جدی نبود.»

1957554

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که بازیکنان تیم ملی ونزوئلا با افسران پلیس پرو که با باتوم به آنان ضربه می‌زنند، درگیر شده‌اند.

پس از این تساوی، پرو در قعر جدول ماند و ونزوئلا چهارم شد. کمی قبل‌تر نیز در ورزشگاه ماراکانا در ریودوژانیرو، بازی برزیل و آرژانتین به دلیل درگیری بر روی سکوها و اعتراض آرژانتینی‌ها متوقف شده بود.

دیدگاه‌ها