کد خبر : 1981798 | 02 آذر 1402 ساعت 01:16 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب دنیل فارکه به سوال خبرنگار

سرمربی لیدز: در مورد بایرن از من سوال بپرسید!

دنیل فارکه، سرمربی لیدز یونایتد به سوالات خبرنگاران درباره ماجرای کسر امتیاز از اورتون، واکنش جالبی نشان داد.

سرمربی لیدز: در مورد بایرن از من سوال بپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش حکم باشگاه اورتون اعلام شد و از این باشگاه به دلیل نقض قوانین سود و پایداری لیگ برتر، ۱۰ امتیاز کسر شد.

این تخلف مربوط به فصل ۲۲-۲۰۲۱ و فصل قبل است و از آن زمان و اتهام به این باشگاه، پرونده آنان در حال بررسی برای مشخص شدن حکم است. همچنین ممکن است در ادامه ۹ امتیاز دیگر نیز از این تیم کم شود.

به دنبال این اتفاق، گفته می‌شود تعدادی از باشگاه‌هایی که از لیگ برتر سقوط کردند، به دنبال شکایت از اورتون و جبران خسارت به دلیل از دست دادن درآمد لیگ برتر هستند. لیدز یونایتد یکی از این باشگاه‌هاست.

1957575

امروز خبرنگاران در نشست خبری دنیل فارکه، سرمربی سابق بروسیا مونشن گلادباخ و حال حاضر لیدز، از او درباره این حکم باشگاه اورتون و شکایت لیدز سوال کردند و او پاسخ جالبی داد.

«نه، من در مورد این تصمیم اظهار نظر نمی‌کنم. فصل گذشته اصلا در انگلیس نبودم. من در آن زمان داشتم برای بازی با بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند آماده می‌شدم، اورتون فصل گذشته مشکل من نبود. در حال حاضر هم آنها در لیگ دیگری بازی می‌کنند. نظری نمی‌دهم. این یک موضوع برای همه کسانی است که درگیر آن بوده‌اند و دانش بیشتری درباره‌اش دارند. من فقط آنچه را که در رسانه‌ها می‌خوانم می‌دانم. به من ربطی ندارد. اگر در مورد فصل قبل و حضورم در آلمان سوالی دارید می‌توانم جواب دهم.»

دیدگاه‌ها