کد خبر : 1981809 | 02 آذر 1402 ساعت 09:31 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

آتش‌بازی زوج نیمیر-انگاپت در لیگ قهرمانان اروپا

پیاچنزا در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هالک بانک متحمل شکست شد.

آتش‌بازی زوج نیمیر-انگاپت در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول مسابقات والیبال لیگ‌ قهرمانان اروپا، تیم پیاچنزا ایتالیا در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، از گروه سوم، با شکست سختی برابر هالک بانک ترکیه روبه‌رو شد.

تیم میهمان هالک بانک در دو ست اول بر بازی تسلط داشت اما در ست سوم با مقاومت پیاچنزا روبه‌رو شد، ولی در نهایت این تیم هالک بود که در این بازی زیبا و جذاب به پیروزی رسید.

پیاچنزا در اوایل بازی بسیار خوب و مثبت شروع کرد اما شتاب خود را از دست داد و به هالک بانک اجازه داد کنترل را در دست بگیرد. با این حال، پیاچنزا ست سوم را برد و ست چهارم را پس از برتری که در اکثر ست داشت به سختی از دست داد.

با وجود اینکه لئال هیدالگو 20 امتیاز برای پیاچنزا کسب کرد، عملکرد برجسته اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز برای هالک بانک ترکیه بسیار خوب بود.

امتیاز‌آوران پیاچنزا: لئال (20 امتیاز)، ریکاردو لوکارلی (13)، رسینه (8).

هالک بانک آنکارا: نیمر عبدالعزیز (21 امتیاز)، اروین انگاپت (18)، جان گوردون پرین (15).

در یکی دیگر از بازی‌های لیگ قهرمانان و در گروه آخر مسابقات تیم آرکادا گالاتی رومانی که جواد کریمی پاسور ایرانی را در لیست خود نداشت مقابل لوبه ایتالیا سه بر صفر شکست خورد، آدیس لاگومژیا ستاره ترکیه‌ای لوبه با کسب نوزده امتیاز ستاره میدان بود. از همین گروه تیم پراگ جمهوری چک سه بر صفر مقابل گرین یارد مازیک بلژیک پیروز شد.

دیدگاه‌ها