کد خبر : 1981811 | 02 آذر 1402 ساعت 09:48 | 26.2K بازدید | 17 دیدگاه

روایت یک سیلی: سانه از لج باخت کتکم زد!

فیلیپ ام‍ون، ستاره اتریشی، درباره درگیری شدیدی که با لروی سانه داشت صحبت کرده است.

روایت یک سیلی: سانه از لج باخت کتکم زد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در آخرین بازی دوستانه در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر روبه‌روی تیم ملی اتریش قرار گرفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

شاید کم‌تر کسی انتظار این نتیجه را خصوصا پس از باخت این تیم برابر تیم ملی ترکیه داشت اما شاگردان یولیان ناگلزمان برای باز کردن دروازه حریف به نتیجه نرسید و آن‌ها مجبور به قبول این شکست شدند که انتقادهای بسیاری را هم از آن‌ها به همراه داشت. 

اما اتفاق عجیبی که در این دیدار رخ داد در اوایل نیمه دوم بود که سانه روی یک صحنه به‌خاطر خطایی که انجام داده بود با بازیکن حریف درگیر شد و در کمال ناباوری یک سیلی به او زد که بلافاصله با کارت قرمز داور همراه شد. 

1957205

امون که در سوی دیگر این درگیری بود در گفت‌وگو با SID در این‌باره اظهار داشت: «سانه پیش از این دو یا سه بار روی چند بازیکن خطا کرده و آن‌ها را سرنگون کرده بود. سپس به سمت من دوید و ما هم برخوردی جدی با هم داشتیم. 

من از او پرسیدم مشکلش چیست و همین باعث شد که به شدت عصبانی شود و به من سیلی بزند. انتظار نداشتم که او چنین واکنشی از خودش نشان بدهد. فکر می‌کنم آن‌ها (بازیکنان آلمان) به شدت از این که بازی به سود آن‌ها پیش نرفته بود عصبانی و ناراحت بودند.»

دیدگاه‌ها