کد خبر : 1981873 | 02 آذر 1402 ساعت 15:50 | 10K بازدید | 19 دیدگاه

بهانه نمی‌آورم ولی این شرایط قابل قبول نیست

صدای توخل در آمد: بازهم جمعه بازی داریم!

توماس توخل از اینکه بایرن یک‌بار دیگر باید روز جمعه به میدان برود، آن هم پس از فیفادی، عصبانی بود.

صدای توخل در آمد: بازهم جمعه بازی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از یازده بازی در بوندسلیگا و کسب 29 امتیاز پشت سر لورکوزن 31 امتیازی در رده دوم قرار دارد و فردا باید از ساعت 23 به وقت تهران در زمین کلن به میدان برود.

1957668

توماس توخل در نشست خبری این بازی ابتدا با سوالی در مورد بحران تیم ملی آلمان و شکست‌های 3-2 و 2-0 این تیم برابر ترکیه و اتریش روبه‌رو شد و گفت: «من بازی‌ها را تماشا کردم و خوشبختانه بازیکنانم سالم برگشتند. دیروز لروی سانه و لئون گورتسکا را دیدم. ناهار را با توماس مولر صرف کردم و دیگر ملی پوشان را امروز خواهم دید. ما اینجا هر کاری می‌کنیم تا آن‌ها صرف نظر از تجربیاتی که با تیم ملی داشتند، حس خوب خودشان را بازیابی کنند. اینجا فقط تمرکز روی بایرن است.»

توخل در مورد کارت قرمز سانه مقابل اتریش گفت: «من آن لحظه حس کردم که ممکن است او درگیر شود و دیگر نتوانست جلوی خودش را بگیرد. ما زیاد در مورد آن اتفاق صحبت نکردیم. البته این اتفاق نباید بیفتد، اما در هر صورت این طبیعت انسان است و در فوتبال هم درگیری رخ می‌دهد. لروی اعتماد کامل من را دارد. او یک بازیکن مطلقا کلیدی در اینجاست.»

1957268

توخل در مورد برگزاری بازی بایرن در روز جمعه آن‌هم بعد از فیفادی گفت: «احتمالاً مربوط به حق پخش تلویزیونی است. این دومین‌بار است که جمعه بازی می‌کنیم. کیم مین حائه و دیویس امروز به مونیخ بازگشتند. این شرایط بسیار بسیار ناگوار است اما نباید به عنوان بهانه تلقی ‌شود. من خیلی نمی‌خواهم به آن بپردازم ولی شرایط قابل قبولی نیست. تصمیم گرفتیم فردا به کلن سفر کنیم تا بازیکنان امشب در خانه بخوابند. ما می‌خواهیم برنده شویم و برای این مهم آماده شده‌ایم.»

توخل در مورد غایبان بایرن گفت: «ماتیس دلیخت و جمال در دسترس نیستند. ما باید مراقب رافائل گریرو باشیم. او مصدومیتی جزئی داشت و ما باید آن را بررسی کنیم. ما از نزدیک همه را زیر نظر داریم و اینکه کدام بازیکنان ملی پوش دقایق بیشتری بازی کرده‌اند و احتمالا خسته‌تر هستنند. کیم مین جائه، لایمز، کنراد و دیویس چنین شرایطی دارند. در مورد ترکیب اصلی تا ساعاتی قبل از بازی تصمیم می‌گیرم.»

1954560

توخل در مورد وضعیت مانوئل نویر در تیم ملی آلمان گفت: «اگر مانوئل تا پایان فصل سالم و سلامت باشد، پاسخ این سوال در ماه می یا ژوئن روشن خواهد شد. در حال حاضر او باید آرامشش را حفظ کند و از بازگشت خود به فوتبال پس از ماه‌ها دوری، لذت ببرد. همه چیز سر جای خودش قرار خواهد گرفت. تصمیم البته که با ما نیست و هرچه باشد، به آن احترام خواهیم گذاشت.»

توخل در مورد لئون گورتسکا گفت: «ما از داشتن او بسیار خوشحالیم. او درد داشت، اما با دست شکسته بازی می‌کرد. این تاثیرگذار بود که چگونه خودش را در خدمت تیم قرار داد. تردیدهایی در مورد او وجود داشت و انتقاداتی می‌شد اما اکنون فرم خوب خود را پیدا کرده است. امیدوارم فردا دوباره این را ثابت کند.»

دیدگاه‌ها