کد خبر : 1981831 | 02 آذر 1402 ساعت 12:15 | 35.3K بازدید | 20 دیدگاه

انکونکو در آستانه بازگشت

خرید زمستانی جذاب برای چلسی و پوچتینو

ستاره فرانسوی مصدوم چلسی آخرین مراحل بهبودی خود را سپری می‌کند و با اینکه در تابستان به چلسی پیوست ولی از او می‌توان به عنوان یک خرید زمستانی یاد کرد.

خرید زمستانی جذاب برای چلسی و پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز در بازی دوستانه پیش فصل مقابل بروسیا دورتموند در شیکاگو تغییر کرد. کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، در برخورد با متس هوملس و در دقیقه 22 بازی، مجبور به ترک زمین شد. 

1906563

عملکرد فوق‌العاده او در تور تابستانی که در چهار بازی سه گل به ثمر رسانده بود، همه را امیدوار کرده بود ولی این مصدومیت بدموقع به ضرر او شد و نیم فصل را از دست داد اما او احتمالا زودتر به میادین بر می‌گردد که این بهانه‌ای خوب برای خوشحالی مائوریسیو پوچتینو و هواداران چلسی در روزهایی است که شرایط برای آبی‌ها خیلی خوب پیش نمی‌رود (چلسی در رده دهم لیگ برتر قرار دارد).

1906562

عملاً سه ماه بعد و با قرار گرفتن غیرمنتظره آبی‌ها در رده دهم لیگ برتر، ستاره گلزن و گلساز فرانسوی در آستانه بازگشت قرار دارد. همانطور که چلسی در صفحات اجتماعی خود اعلام کرده، انکونکو آخرین مرحله بهبودی خود را پشت سر می‌گذارد. 

اگرچه بازیکن سابق لایپزیش اعلام کرد که پس از وقفه بازی‌های ملی نوامبر در دسترس خواهد بود، اما در دیدار مقابل نیوکسل، پوچتینو به صراحت اعلام کرد که نمی‌خواهد روی او ریسک کند. گفته می‌شود انکونکو 10 روز دیگر و برابر برایتون می‌تواند دقایقی به میدان برود و در واقع از او می‌توان به عنوان یک خرید زمستانی جذاب برای چلسی نام برد.

دیدگاه‌ها