کد خبر : 1982114 | 03 آذر 1402 ساعت 18:27 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

حالا اعتماد به نفسمان بیشتر است

پوچتینو: به آن چهار گل برابر سیتی نیاز داشتیم

مائوریسیو پوچتینو معتقد است زدن چهار گل به سیتی اعتماد به نفس بازیکنان چلسی را بیشتر کرده است.

پوچتینو: به آن چهار گل برابر سیتی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که اصلا شروع خوبی در فصل جاری نداشت و روند این تیم پرنوسان بوده، حالا پس از 13 بازی در رده دهم قرار دارد و فردا در یک بازی حساس باید برابر نیوکسل قرار بگیرد.

1953423

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری این بازی گفت: «مویسس کایسدو به عنوان آخرین بازیکن ملی‌پوش امروز به تمرینات اضافه شد و حالا باید شرایط او را ارزیابی کنیم. بازیکنان ترکیب ابتدایی با نیوکاسل را می‌دانند ولی من اینجا آن را علنی نمی‌کنم و نیازی به این کار هم نیست. همه ملی پوشان با شرایط خوبی بازگشتند و ترکیب تیم را فردا به شما خواهم گفت.»

پوچ در مورد مصدومان تیمش گفت: «کالویل به بازی می‌رسد و لاویا و انکونکو هنوز بیرون هستند. انکونکو هفته گذشته در چند جلسه تمرینی شرکت داشت. او همچنان برای تمرینات تاکتیکی و فنی آمادگی کامل را ندارد. انکونکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و فصل گذشته آقای گل بوندسلیگا شد. از دست دادن او برای ابتدای فصل واقعا بدشانسی بود. قدم به قدم بهترین راه را برای بازگشت او پیدا می‌کنیم. انکونکو باید بهترین فرمش را پیدا کرده و سپس برای قرار گرفتن در ترکیب با سایرین به رقابت بپردازد.»

آیا ممکن بود الان مربی نیوکسل باشید؟ «نه، هرگز امکانش نبود. کسی با من تماس نگرفت.»

1953422

حالا احساس می‌کنید که بهترین بازی را از بازیکنان خود می‌گیرید: «من فکر می‌کنم ما مقطع خوبی را در پیش داریم زیرا ما عاشق کار کنار هم هستیم. برای این مهم باید زمانی را با هم در داخل و خارج از زمین بگذرانیم و این بازه مهمی برای پیاده کردن اصول و ایده‌های ما خواهد بود. در شروع فصل خوب و با ثبات نبودیم و در یک جلسه صحبت کردیم تا دلایلش را پیدا کنیم. 

ما مقابل آرسنال و لیورپول خیلی خوب بودیم و مقابل تیم‌هایی با کیفیت کمتر، خیر و به شکلی متفاوت بازی کردیم. این بخشی از روند است چون ما یک تیم جوان هستیم، چهار ماه پیش کار را شروع کردیم و باید بالغ‌تر شویم. ما باید صبورتر باشیم و وقتی موقعیت‌هایی ایجاد نمی‌کنیم یا گل نمی‌زنیم، نباید ناامید شویم. شاید وقتی با تیمی بازی می‌کنید که کیفیت کمتری دارد، در تصمیم گیری عجله دارید و اینگونه عصبی می‌شوید و کار برایتان سخت می‌شود. ما به مرور زمان پیشرفت خواهیم کرد.»

پس از چهار گل مقابل منچسترسیتی (تساوی 4-4)، به نظرتان اکنون رقبا با دید متفاوتی به چلسی نگاه می‌کنند؟ «اطلاعی از نگاه تیم‌های مقابل ندارم. ما باید در مورد ایده‌های خود ثبات داشته باشیم و در مسیر درست بمانیم. ما نمی‌توانیم هر روز تغییر ایجاد کنیم. پس از هر مقطعی باید ارزیابی‌هایی داشته باشیم. به آن چهار گل نیاز داشتیم و مهم‌ترین نکته این است که ما حالا اعتماد به نفس بیشتری برای بازی فردا داریم. ما باید نشان دهیم که در مسیر متفاوتی هستیم.»

دیدگاه‌ها