کد خبر : 1981840 | 02 آذر 1402 ساعت 13:05 | 28.5K بازدید | 20 دیدگاه

حمایت دکو از ژاوی

من به لاپورتا گفتم ژاوی را به بارسلونا بیار!

دکو، مدیر ورزشی بارسا، در واکنش به شایعات نارضایتی‌اش از عملکرد ژاوی گفت که او خودش اصرار به آمدن ژاوی داشت و همیشه حامی او بوده است.

من به لاپورتا گفتم ژاوی را به بارسلونا بیار!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی دو سال است که به عنوان مربی در بارسلونا حضور دارد و فصل گذشته این تیم را فاتح سوپرجام اسپانیا و سپس لالیگا کرد. بارسا ولی در رقابت‌های اروپایی با ژاوی نتوانسته خوب کار کند. امسال شرایط بهتر شده و به نظر بارسا به دور بعد لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

بارسا در لالیگا نتوانسته مثل فصل گذشته کار کند و به‌خصوص شکست در ال‌کلاسیکو برابر رئال انتقادها از ژاوی را افزایش داد.

1951401

دکو در حمایت از ژاوی گفت: «امیدوارم پروژه او طولانی باشد. در واقع ما در ابتدای راه هستیم، نه در میانه ها. از همان ابتدا هر زمان که با خوان لاپورتا (رئیس) حرف می‌زدم، به شدت از آمدن ژاوی دفاع می‌کردم و می‌گفتم او را به عنوان مربی بیاورد، زیرا بارسا باید با افرادی که باشگاه را می‌شناختند بازسازی می‌شد و ژاوی مربی‌ای بود که به شما این توانایی و آرامش را منتقل می‌کرد.»

1934023

دکو ادامه داد: « ما با ژاوی قهرمان لالیگا شدیم و در حال ساختن تیمی برای حال و آینده هستیم. ما مسیر درستی را طی می‌کنیم. همه ما می‌دانیم که رسیدن به عناوین قهرمانی مهم است و همچنین می‌خواهیم این کار را با ارائه فوتبال زیبا انجام دهیم. من معتقدم ژاوی همه عناصر را دارد که این کار را به خوبی انجام دهد. بارسا همیشه دوست داشته فوتبالی جذاب بازی کند و این ایده باشگاه است، اما فوتبال جذاب بدون کسب پیروزی چه اهمیتی دارد؟ من معتقدم که یک چیز بدون دیگری نمی‌تواند باشد.»

دیدگاه‌ها