کد خبر : 1981845 | 02 آذر 1402 ساعت 13:10 | 9K بازدید | 24 دیدگاه

از نظر بودجه‌ای بین تیم‌های پایین جدولی هستیم

نوری: هر کسی به انزلی می‌آید، فقط دنبال یک امتیاز است!

محمد نوری می‌گوید درحال حاضر وقتی تیم‌ها به انزلی می‌آیند مقابل هواداران ملوان دنبال حداقل امتیاز هستند.

نوری: هر کسی به انزلی می‌آید، فقط دنبال یک امتیاز است!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته یازدهم دو تیم هوادار و ملوان به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت که در این بین با توجه به محرومیت مهدی تارتار، محمد نوری، کمک مربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و اظهار داشت: بازی فردا یک بازی بسیار مهم برای تیم ملوان خواهد بود. تیم هوادار را آنالیز کردیم، هم کادر فنی کار بلدی دارند و تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوانان باانگیزه خواهند بود. تیم بسیار خوبی دارند اما با احترامی که برای تیم هوادار قائل هستیم، ما هم قوی هستیم و فردا تنها برای کسب سه امتیاز خواهیم رفت چرا که برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیده‌ایم. به همین راحتی هم از دست نخواهیم داد و با تمام نیرو برای کسب سه امتیاز بازی می‌کنیم. سه بازیکن مصدوم داریم اما در صورت تایید پزشکی می‌توانند همراهمان باشند و تنها بردبار هست که نمی‌تواند با ما باشد. امیدوار هستم بازی بسیار خوبی باشد و سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

بولت ذوب آهنبا توجه به بدون تماشاگر بودن بازی، جای خالی انزلی‌چی‌ها احساس نمی‌شود؟
او در پاسخ گفت: یکی از مزیت‌هایی که تیم ملوان دارد همین هواداران پرشور هست که واقعا این تیم را از جان و دل دوست دارند و سنگ تمام می‌گذارند. سکوها برای هواداران ما کفاف نمی‌دهد و نیاز به یک استادیوم بزرگ‌تر برای این شهر است. ما در بازی‌هایی هم که مهمان بودیم هوادارانمان همراهمان بودند و حتی در بازی‌های تهران که فاصله کم است می‌دیدیم چگونه استقبال می‌کنند. دلیل بدون تماشاگر بودن را نمی‌دانم اما می‌شد حداقل ۱۰۰۰ تماشاگر از ما حضور داشته باشد ولی اینگونه نیست و ناراحت هستیم.

بولت ذوب آهناین روزها برای تیم آقایان و بانوان انزلی، تماما فوتبالی خواهد بود و چه حسی برای شما دارد؟
محمد نوری اینگونه به این سوال جواب داد: در مورد تیم بانوان باشگاه و به‌خصوص آقای فهمیده به خوبی عمل کرده‌اند و ساختار بسیار خوبی را فراهم کرده‌اند تا تیم بانوان ما در سیرجان مدعی قهرمانی را شکست داد و برای این تیم هم آرزوی موفقیت داریم. چه آقایان و چه بانوان تنها یک هدف داریم آن هم اینکه مردم شهر را شاد کنیم و با تمام غیرت و با تمام وجود نود دقیقه برای سربلندی هواداران تلاش کنیم.

بولت ذوب آهنبالا رفتن انتظارات از تیمتان را چگونه مدیریت می‌کنید؟
مربی ملوان توضیح داد: بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه با غیرت و همت تلاش می‌کنند و از نظر بودجه‌ای ملوان یکی از 6 تیم آخر جدول است و بین دهم تا شانزدهم قرار داریم. بازیکنان و کادر مدیریتی با تمام وجود کار می‌کنند و هواداران هم تیم را حمایت می‌کنند اگر بتوانیم حرف‌های زیادی داریم و حتی نیاز باشد تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم تا جایگاهی را که در جدول لیگ به سختی به‌دست آوردیم را حفظ کنیم و به ساختن روزهای بهتر کنیم.

بولت ذوب آهنتحول رضا جعفری با حضور مهدی تارتار در ملوان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
وی در مورد وضعیت رضا جعفری گفت: او بازیکن باکیفیتی است و حتی شاید در حد تیم ملی باشد؛ لحظه به لحظه کادرفنی با همه بازیکنان کار می‌کنند و خداراشکر همه آن‌ها رو به جلو حرکت می‌کنند. جعفری هم 5 گل زده و شاید در ۵ فصل اخیر این میزان گل را زده باشد. بازیکنان توانمندی داریم که می‌توانند در تیم ملی هم حضور داشته باشند تا در آینده از او و سایر بازیکنان ملوان بیشتر بشنوید.

بولت ذوب آهنچگونه است که از پیرزن تا پیرمرد یک شهر همه چشمشان به این بازی است؟
نوری در توصیف این حس گفت: واقعا این شور و اشتیاقی که به این تیم ریشه‌دار وجود دارد در بطن و وجود تیم ملوان ریشه کرده و ما این را دوست داریم. در کار ما و در کار بازیکنان مسئولیتمان را سخت‌تر کرده اما سبب شده تا کاری کنیم تا هواداران از بازی تهاجمی لذت ببرند. هواداران انزلی چند سال قبل را می‌بینند که هر لحظه بوی گل می‌دهد و مدیون هواداران هستیم. امیدواریم که این حمایت تا پایان فصل وجود داشته باشد تا ما انگیزه بگیریم و ادامه دهیم.
او در ادامه به دوران بازیگری‌اش اشاره کرد: ما هر زمان در انزلی بازی داشتیم فشار سختی را متحمل می‌شدیم و الان هم احساس می‌کنم تیم‌ها به انزلی بیایند تا فقط یک امتیاز بگیرند و برایشان کافی است. مطمئن باشید ما هم بازی به بازی بهتر شویم تا رضایت هواداران از تیم کامل باشد.

بولت ذوب آهنبا توجه محرومیت مهدی تارتار شرایط چگونه خواهد بود؟
نوری در پاسخ به این سوال نیز اظهار داشت: آقای تارتار محروم هستند و قرار است از بالا کار را شروع کنند. نکات فنی را به ما و بازیکنان خواهند داد تا با نکاتی که ایشان می‌گویند در زمین حضور پیدا کنیم و اگر مسئله‌ای هم باشد بین دو نیمه مطرح می‌شود تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها