کد خبر : 1981890 | 03 آذر 1402 ساعت 02:49 | 16.1K بازدید | 6 دیدگاه

از او استقبال می‌کنیم

واکنش ستاره اتلتیکو به احتمال بازگشت ژوائو

سائول نیگز مشکلی با بازگشت احتمالی ژوائو فلیکس به اتلتیکومادرید ندارد.

واکنش ستاره اتلتیکو به احتمال بازگشت ژوائو

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس از شرایطش در اتلتیکو مادرید به هیچ وجه راضی نبود و همین باعث شد که او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان فصل گذشته راهی چلسی شود. 

اما عملکرد او در ترکیب این تیم در حدی نبود که مدیران این باشگاه را به جذب دائمی او مجاب کند و حضور مائوریسیو پوچتینو در رأس کادر فنی این تیم و مخالفتش با ماندن این بازیکن در استمفوردبریج باعث شد که او بار دیگر به پایتخت اسپانیا برگردد. 

1943641

اظهارات این بازیکن در طول تابستان و ابراز علاقه او به پوشیدن پیراهن بارسلونا موجب شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر جذبش بیفتند و در نهایت او در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی قرضی راهی بارسا شد. 

شروع او عالی بود ولی رفته رفته افت کرد و حالا گفته می‌شود شاید بارسا برای خرید دائمی او با اتلتیکو مذاکره نکند و او به باشگاه ماردیدی برگردد.

1929130

سائول نیگز در این رابطه به موندودپورتیوو گفت: «ژوائو مانند هر بازیکن دیگری که اینجا بازی کرده، مورد احترام قرار دارد. او در طول مدتی که با ما بود، سعی کرد بهترین عملکرد خودش را ارائه دهد و من برایش در بارسا بهترین‌ها را می‌خواهم. اگر سال آینده به هر دلیلی مجبور به بازگشت شود، در اتلتیکو از او استقبال خوبی خواهد شد. ما می‌دانیم که ژوائو در اتلتیکو، همیشه سعی کرد بهترین عملکرد خود را داشته باشد.» 

دیدگاه‌ها