کد خبر : 1981891 | 02 آذر 1402 ساعت 17:01 | 8.9K بازدید | 54 دیدگاه

شهرداری آستارا 1- خیبر خرم‌آباد صفر

لیگ‌ یک/ آستارا نگذاشت خیبر به صدر برگردد

شهرداری آستارا با برد مقابل خیبر خرم‌آباد اجازه بازگشت سبزپوشان لرستان به صدر جدول لیگ دسته اول را نداد.

لیگ‌ یک/ آستارا نگذاشت خیبر به صدر برگردد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته سیزدهم لیگ دسته اول امروز در آستارا تیم شهرداری از خیبر خرم‌آباد پذیرایی کرد. این بازی در شرایطی برگزار شد که خیبر در صورت برد می‌توانست دوباره به صدر جدول برگردد اما این شانس با شکست شاگردان رضا مهاجری از آنها گرفته شد.

شهرداری آستارا که در هفته‌های گذشته با مربیگری یاشین سزاوار نتایج نسبتا مناسبی گرفته و در جدول رده‌بندی بالا آمده، توانست امروز هم تیم مدعی خیبر را از پیش رو بردارد و بازهم در جدول صعود کند.

1957749
1957750

در شرایطی که نیمه اول مسابقه شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد با تساوی بدون گل تمام شده بود، با شروع نیمه دوم شهرداری آستارا به خوبی از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و موفق شد تک گل ارزشمند این مسابقه را وارد دروازه شاگردان رضا مهاجری کند. رضا صدری در دقیقه 54 تک گل شهرداری آستارا را به ثمر رساند.

در ادامه رضا مهاجری با تعویض‌های پرتعداد سعی کرد تا تیمش را روبه جلو کند و کار را به تساوی بکشاند اما حملات خیبری‌ها راه به جایی نبرد و در نهایت بازی با برد یک بر صفر شهرداری آستارا خاتمه پیدا کرد.

پیروزی در این مسابقه شهرداری آستارا را 17 امتیازی کرد و تا رده یازدهم جدول بالا آورد؛ خیبر هم که با شکست امروز شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد، 25 امتیازی باقی ماند و فعلا در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها