کد خبر : 1981943 | 02 آذر 1402 ساعت 21:38 | 11.6K بازدید | 17 دیدگاه

انریکه:طوطی‌وار می‌گویند لیگ فرانسه خسته‌کننده است!

لوئیس انریکه، سرمربی تیم پاری سن ژرمن، می‌گوید لیگ 1 فرانسه سرگرم‌کننده است و حرف‌ها در مورد کیفیت پایین این لیگ منصفانه نیست.

انریکه:طوطی‌وار می‌گویند لیگ فرانسه خسته‌کننده است!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، روز جمعه برای رویارویی با موناکو آماده می‌شود، حریفی که از ابتدای فصل فلسفه بازی‌اش را ستوده است. پاری سن ژرمن در صدر قرار دارد و موناکو با سه امتیاز کمتر در رده سوم جای گرفته است. انریکه در مصاحبه قبل از بازی در مورد تیمش آرام و مطمئن به نظر می‌رسید.

چگونه می‌توانید غیبت وارن زئیر امری و مارکینیوش را جبران کنید؟
"من بهترین ترکیب در چمپیونشیپ را دارم. هر بار که بازیکنی مصدوم می‌شود، لحظه غم‌انگیزی است، اما بازیکنانی هستند که جایگزین آنها شوند."

در ابتدای فصل، موناکو چهره‌ای بسیار تهاجمی ارائه کرد. در یک ماه گذشته، این تیم بیشتر نگران نخوردن گل بوده است. انتظار کدام چهره از حریف خود را در این جمعه دارید؟
"موناکو تیمی است که من خیلی دوستش دارم که چه ببرد و چه نبرد با فشار بالا بازی می‌کند. در حمله، این تیم سطح بسیار خوبی را مقابل بهترین مهاجمان نشان می‌دهد. این تیم باید در جایگاهی بهتر قرار می‌گرفت."

صدرنشینی به شما آرامش می‌دهد؟
"همیشه بهتر از دوم بودن است. نمی‌دانم که آیا این باعث آرامش بیشتر می‌شود یا خیر. اما هدف قهرمانی است. جاه‌طلبانه است اما این هدفی است که این باشگاه شایسته آن است."

نظر شما در مورد تعداد زیاد بازی‌های ملی چیست؟
"این بحثی است که من نمی‌خواهم وارد آن شوم. همه بازیکنان می‌خواهند برای کشورشان بازی کنند و تقویم بازی‌ها هم که واضح است. من وظیفه خود را به عنوان مربی با تلاش برای ایجاد حجم کاری معقول برای بازیکنانم انجام می‌دهم. تیم منابع کافی برای مدیریت این برنامه را دارد. من خودم را با شرایط وفق می‌دهم."

1957780

در مقابل موناکو اولین محک جدی تیم رقم می‌خورد؟
"بازی مهم خواهد بود چون این تیم رقیب مستقیم ماست. اما زمان زیادی تا  قهرمانی باقی مانده است. اما درست است که مسابقه مهمی خواهد بود، نه تعیین‌کننده بلکه مهم. این یک مسابقه سطح بالا خواهد بود، یک مسابقه دشوار، البته من هنوز یک بازی آسان هم در لیگ 1 نداشته‌ام."

آیا لیگ 1 را خسته‌کننده می‌دانید؟
"خسته‌کننده، نه! من مسابقات بسیار باز را می‌بینم. این لیگ خیلی بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کردم. گاهی اوقات نظراتی را می‌شنوید و بدون بررسی آنها را طوطی‌وار تکرار می‌کنید. برای من لیگ بسیار خوبی با بازیکنان خوب است. اصلا خسته کننده نیست."

دیدگاه‌ها