کد خبر : 1981961 | 02 آذر 1402 ساعت 22:42 | 43.8K بازدید | 3 دیدگاه

شایعه جذاب: احتمال بازگشت کاپیتان به یونایتد

استیو بروس، بازیکن سابق منچستر یونایتد، معتقد است روی کین می‌تواند به عنوان عضوی از هیئت مدیره، به منچستر یونایتد برگردد.

شایعه جذاب: احتمال بازگشت کاپیتان به یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روی کین از زمان جدایی از منچستر یونایتد، به عنوان کارشناس در شبکه اسکای اسپورت حضور دارد. اغلب نظرات رک و بی‌پرده او درباره تیم، هواداران را شوکه می‌کند و باعث شده که برخی حتی علاقه داشته باشند که او به یونایتد برگردد تا عملکردش را ببینند.

او در آخرین نظراتش بارها عنوان کرده است که این تیم تغییرات اساسی‌ای نیاز دارد تا بتواند به روزهای خوبش بازگردد. در مصاحبه‌ای نیز از برونو فرناندز به عنوان کاپیتان تیم انتقاد و عنوان کرد اگر سمتی در باشگاه داشته باشد اجازه نمی‌دهد ستاره پرتغالی کاپیتان بماند.

1957807

حالا با مالکیت سر جیم رتکلیف در منچستر یونایتد و تغییر برخی از اعضای هیئت مدیره، استیو بروس اعتقاد دارد، روی کین می‌تواند یکی از اعضای جدید منچستر یونایتد باشد.

«شگفت‌زده نمی‌شوم اگر ببینم روی کین به منچستر برمی‌گردد. همه ما می‌دانیم که او چقدر در این باشگاه تخصص دارد. ۱۳ سال آنجا بوده است و به عنوان یک کاپیتان بزرگ برای آنها خدمت کرد. من مطمئن هستم که اگر با او تماس بگیرند و برای بازگشت به یونایتد با او حرف بزنند، او پیشنهاد را قبول خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها