کد خبر : 1981981 | 03 آذر 1402 ساعت 06:24 | 25.6K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت اینسینیه به سری آ

ناپولی خبر بزرگ را سانسور کرد!

لورنزو اینسینیه قصد دارد خود را برای بازگشت به فوتبال ایتالیا آماده کند.

ناپولی خبر بزرگ را سانسور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایتالیا خبر از یک بازگشت بزرگ است، بازگشت یک ستاره و یک کاپیتان. بر همین اساس باشگاه ناپولی امروز در پایان یک گزارش از تمرین صبحگاهی تیمشان بدون هیچ عکسی خبر از حضور اینسینیه در کمپ ولتورنو داد. 
کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا و ناپولی که پس از ده سال حضور در سری آ در تابستان سال 2022 بود که اینسینیه با قبول پیشنهاد تورنتو با قراردادی چهار ساله تا سال 2023 راهی کانادا شد تا برای نماینده کانادا در MLS بازی کند، اما حالا به نظر می‌رسد پیش از اینکه قرارداد اینسینیه به اتمام برسد این بازیکن به صورت واضح و روشن خواستار بازگشت به ایتالیاست و در این بین 4 پیشنهاد بالقوه برای او وجود دارد.

لاتزیولاتزیو
داغ‌ترین گزینه بر اساس ادعای رسانه‌های ایتالیایی و علی الخصوص کوریره است، چرا که معتقد است ساری با اینسینیه در ارتباط است و می‌تواند با او کاری کند تا در این سن از او بهترین سطح بازی را بگیرد و او یک ستاره ویژه در سیستم ساریسم به شمار بیاید.
البته کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت: نظر صادقانه‌ای وجود ندارد اما با تایید بسیاری از پیش‌بینی‌ها ما در بازار حضور فعال‌تری خواهیم داشت!

ناپولیناپولی
قطعا طعم تجربه همکاری با اولین سرمربی دوران حرفه‌ای‌اش در سن هجده سالگی تجربه‌ای ویژه برای اینسینیه خواهد بود علی الخصوص که قرار باشد او در تیم موردعلاقه‌اش این اتفاق را تجربه کند، اما در این بین ماتزاری خودش هم دو به شک است چرا که حضور خویچا کواراتسخلیا سبب می‌شود، اینسینیه در اولویت دوم این تیم قرار بگیرد و در این بین یکی از این دو نفر توسط کادر فنی انتخاب شود.

فیورنتینافیورنتینا
شاید با در نظر گرفتن همه جوانب، فیورنتینا بهترین راه حل باشد. در تیم وینچنزو ایتالیا، جایگاه ثابت اینسینیه زیر سوال نمی‌رود و بوناونتورا و نیکو گونزالس در مرکز و سمت راست باعث شده تا حضور اینسینیه اتفاق ویژه‌ای را در فوتبال کالچو رقم بزند.

مونزامونزا
تیم چهارمی که شرایط جذب اینسینیه را دنبال می‌کند مونزاست. تیمی که پس از ورود پرشوری که به سری آ داشت اکنون تنها یک وظیفه دارد و آن هم حفظ این روند فوق العاده است، اما در آغاز فصل بود که خبر محرومیت پاپو گومز به دلیل دوپینگ آن هم درست پس از یک هفته بعد از جذب او توسط گالیانی برای مونزا، باعث شد تا این تیم همچنان در تیمش نیاز به یک عنصر ویژه‌ای با داشتن ویژگی‌های مشابه با اینسینیه داشته باشد.

دیدگاه‌ها