کد خبر : 1981997 | 03 آذر 1402 ساعت 01:44 | 18.9K بازدید | 38 دیدگاه

برانکو: خیلی موقعیت از دست دادیم، باختیم

در جریان شکست یک بر صفر عمان برابر قرقیزستان، بازیکنان عمانی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند که باعث به هم ریختن برنامه‌های برانکو ایوانکوویچ شد.

برانکو: خیلی موقعیت از دست دادیم، باختیم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجمان عمان در دیدار تیم‌شان برابر قرقیزستان در گروه D مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، بارها فرصت‌های گلزنی بزرگی را از دست دادند که در نهایت باعث پیروزی میزبان با نتیجه ۱-۰ شد.

این باخت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ هزینه زیادی داشت، زیرا سه امتیاز مهمی که تیم می‌‌توانست با آن در رده اول بماند را از دست دادند.

1957869

مالزی از این فرصت استفاده کرد و با کسب دومین پیروزی متوالی‌اش با برد ۱-۰ مقابل چین تایپه، صدرنشین گروه شد. با این شرایط بازی رودرروی عمان مقابل مالزی که در مسقط برگزار می‌شود، تبدیل به یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه شده است.

1957870

برانکو ایوانکوویچ پس از بازی این پیروزی را به تیم قرقیزستان تبریک گفت و از تلاش‌های بازیکنانش در طول مسابقه تشکر کرد. او درباره بازی گفت: «انتظار بازی سختی را داشتم و بر همین اساس آماده شدیم. هدر دادن فرصت‌های زیاد برایمان به قیمت از دست دادن برد و نرسیدن به هدف‌ تمام شد.

تیم به سختی به کارش ادامه می‌دهد و بر روی نقاط ضعف تمرکز خواهد کرد. من قول می‌دهم برای مسابقات آینده بهتر آماده شوم تا از گروه صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها