کد خبر : 1982016 | 03 آذر 1402 ساعت 10:46 | 37.4K بازدید | 17 دیدگاه

پس از حضور منتظری در تمرین الاهلی

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی (عکس)

پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در تمرین تیم فوتبال الاهلی قطر شرکت کرد.

تقدیر باشگاه قطری از پیشکسوت استقلالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران که چند وقت پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، شب گذشته به همراه رنارد واگنر در تمرین الاهلی قطر حضور یافت و با بازیکنان و مدیران باشگاه دیدار کرد.

وب‌سایت رسمی باشگاه الاهلی قطر در این خصوص نوشته است:

بازدید پژمان منتظری و واگنر از تمرینات تیم، به نشانه حمایت، قدردانی و عشق به باشگاه الاهلی بود که در سال‌های گذشته پیراهن این تیم را بر تن می‌کردند.

منتظری و واگنر با ابراز خوشحالی از اینکه سابقه حضور در این تیم را در یک دهه گذشته داشته‌اند، از بازیکنان این تیم خواستند به تلاش خود برای اعتلای باشگاه و قرار دادن الاهلی در جایگاهی که شایسته آن است، ادامه دهند.

1957902

مدیریت باشگاه نیز از پژمان و واگنر استقبال کرد و گفت که این باشگاه، خانه آن‌هاست و بابت حضور این دو ستاره وفادار در تمرینات تیم که چندین سال برای الاهلی به میدان رفته و از این باشگاه حمایت کرده‌اند، قدردانی کرد.

بازیکنان تیم الاهلی نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار، تاکید کردند که از روز جمعه و در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، برای کسب پیروزی و جلب رضایت هواداران این باشگاه تلاش خواهند کرد.

در پایان تمرین، بازیکنان مشتاق بودند تا با دو ستاره سابق الاهلی عکس یادگاری بگیرند و مدیران باشگاه نیز پیراهن شماره 10 را به واگنر و شماره 33 را به پژمان منتظری اهدا کردند. این دو بازیکن برای چندین سال این پیراهن‌ها را در الاهلی پوشیدند.

دیدگاه‌ها