کد خبر : 1982029 | 03 آذر 1402 ساعت 12:31 | 19.5K بازدید | 6 دیدگاه

خبر غافلگیرکننده: فرناندو سانتوس دوباره در لهستان!

فرناندو سانتوس، سرمربی اخراجی لهستان، اخیرا با دلیل نامشخصی دوباره به لهستان بازگشته است!

خبر غافلگیرکننده: فرناندو سانتوس دوباره در لهستان!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو سانتوس در اواسط ماه سپتامبر از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال لهستان برکنار شد. تیم ملی لهستان به رهبری این سرمربی پرتغالی ناامید‌کننده ظاهر شد و راه صعودش به یورو ۲۰۲۴ بسیار دشوار شده بود.

به‌طور غیرمنتظره‌ای این مربی ۶۹ ساله در نوامبر دوباره به لهستان بازگشت.
سرمربی سابق تیم ملی لهستان قرار بود قبل از اردوی ملی آبان‌ماه به ویسلا برود، با این حال بازدید او ارتباطی با کارش در فدراسیون فوتبال لهستان نداشت. این مربی به جای ورشو به کراکوف رفت و در آنجا از رستوران توماس لشنیاک، سرآشپز تیم ملی، بازدید کرد.

1957930

این سرآشپز درباره این دیدار گفت: «سانتوس اخیراً به رستوران در کراکوف آمد. کمی غافلگیرم کرد، دیداری خودجوش بود. کارکنان به من گفتند که مهمانی از خارج از کشور آمده است که دوست دارد با من صحبت کند. او سانتوس بود، سلام کردیم، ده دقیقه صحبت کردیم و او از زحمات ما در اردوها تشکر کرد. او یک استیک با مخلفات سفارش داد و تمام. بازدید خوبی بود.»

دلیل این سفر سانتوس هنوز مشخص نشده است. اینکه دلیل خاصی دارد یا فقط دلش برای غذاهای لشنیاک تنگ شده مشخص نیست.
این سرمربی پرتغالی در ژانویه به عنوان سرمربی لهستان انتخاب شد تا در یورو و جام جهانی آینده به تیم کمک کند و جایگاه خوبی به‌دست بیاورد. هواداران از اینکه سرمربی قهرمان یورو ۲۰۱۶ سرمربی تیم‌شان است خوشحال بودند اما دوران او در لهستان با یک شکست کامل به پایان رسید.

تیم ملی لهستان تحت هدایت او ضعیف عمل کرد و نتایج رضایت‌بخشی کسب نکرد. شکست این تیم مقابل مولداوی در تاریخ فوتبال لهستان ثبت شد.

از دست دادن امتیازات، صعود لهستان به یورو ۲۰۲۴ را بسیار پیچیده کرد. در ماه سپتامبر، پس از شکست ۲-۰ مقابل آلبانی، فدراسیون فوتبال لهستان تصمیم گرفت به همکاری با سانتوس پایان دهد و میشل پروبیرز را جایگزین او کند.

1957931

دیدگاه‌ها