کد خبر : 1982065 | 03 آذر 1402 ساعت 15:20 | 16.3K بازدید | 3 دیدگاه

رشوه برای انتقال ستاره سابق آسیا به بوکا

قطر ایرویز پشت یک رسوایی بزرگ ورزشی

خوان رومن ریکلمه می‌گوید قطری‌ها برای تبلیغ جام جهانی ۲۰۲۲ به او پیشنهاد عجیبی داده‌اند.

قطر ایرویز پشت یک رسوایی بزرگ ورزشی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست ۳-۲ بوکا جونیورز مقابل تیم استودیانتس در کوپا آرژانتین و در معرض خطر قرار گرفتن صعود تیم به کوپا لیبرتادورس سال آینده، خوان ریکلمه، نایب‌رئیس باشگاه بوکا جونیورز، اظهارات جالبی داشته است. او اعلام کرده که شرکت قطر ایرویز می‌خواست با انتقال المعز علی، ستاره تیم ملی قطر در جام ملت‌های ۲۰۱۹ و بازیکن الدحیل، جام جهانی ۲۰۲۲ را تبلیغ کند.

ریکلمه، که در حال حاضر نایب رئیس باشگاه است و در انتخابات آینده برای ریاست باشگاه رقابت می‌کند، افشا کرده که در سال گذشته، مذاکرات این باشگاه و شرکت هواپیمایی قطری برای تمدید قرارداد اسپانسری و حمایت مالی از باشگاه، به دلیل این درخواست عجیب قطری‌ها به هم خورده است.

1957977

این شرکت خواسته بود المعز علی، بازیکن تیم ملی قطر و الدحیل، به بوکا جونیورز بپیوندد تا جام جهانی ۲۰۲۲ را تبلیغ کند. ارائه‌دهنده این پیشنهاد، حامی نامزد رقیب ریکلمه به نام آندرس ایبارا است.

ریکلمه درباره این اتفاق گفته است: «آن‌ها خواستند که یک مهاجم به نام المعز علی را به بوکا بیاوریم. یکی از شروط آن‌ها این بود که او حتما قبل از جام جهانی در بوکا جونیورز بازی کند‌. من عاشق این باشگاه هستم. بندتو و کاوانی را به هر مهاجمی ترجیح می‌دهم. با تمام احترام، نخواستم که یک مهاجم که حتی نمی‌دانم کیست را از قطر بیاورم. گفتم نه. چطور می‌توانند مرا مجبور به این کار کنند؟ ما حتی برای بازیکنان ورودی جدید خارجی هم جا نداشتیم. گفتم این مهاجم اصلا کیست؟»

1957978

دیدگاه‌ها