کد خبر : 1982066 | 03 آذر 1402 ساعت 15:25 | 34.1K بازدید | 11 دیدگاه

لوسلسو نمی‌آید

بارسا به این دلیل قید ستاره آرژانتینی را زد

بارسا دیگر به جیووانی لوسلسو به عنوان جانشین برای گاوی فکر نمی‌کند و برای این مهم دلایل خوبی هم دارد.

بارسا به این دلیل قید ستاره آرژانتینی را زد

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش گاوی در جریان بازی اسپانیا-گرجستان به شدت مصدوم شد و از دقیقه 23 دیگر نتوانست به کار ادامه دهد. 

خیلی زود ادعا شد مشکل او رباط صلیبی است و یک روز بعد نیز باشگاه بارسلونا مصدومیت رباط صلیبی و رباط جانبی زانوی او را تایید کرد. به این ترتیب گاوی کل فصل را از دست خواهد داد و او قادر به حضور در یورو 2024 و المپیک پاریس هم نخواهد بود.

1558896

بلافاصله فهرستی از گزینه‌های بارسا برای جانشینی گاوی مطرح شد که طبق ادعای رسانه‌های کاتالونیا، جیووانی لوسلسو محبوب‌ترین گزینه برای ژاوی بود اما بارسلونا خیلی زود قید این بازیکن را زد و سپس اعلام شد هیچ هافبک جدیدی جذب نخواهد شد. بارسا در واقع می‌خواهد ویتور روکه را در زمستان به تیم اضافه کند، بازیکنی که در تابستان خریده بود.

مشکلات مالی بارسا به کنار، مهم‌ترین دلیلی که باعث شد بارسا قید لوسلسو را بزند، مصدومیت‌های مزمن او بود.

1957975

آاس نوشته است که یک بررسی کوتاه کافی بود تا مشخص شود جذب این هافبک آرژانتینی کاملا ریسکی است. او در سال 2020 به‌خاطر مشکل عضلانی بیش از 20 بازی را از دست داده بود. لوسلسو در کوپا آمریکای قبلی از ستاره‌های آرژانتین بود و نقشی مهم در قهرمانی تیمش داشت ولی جام جهانی 2022 را به دلیل مصدومیت از دست داد.

1914548

او برای تاتنهام بازی می‌کند که به سخت‌گیری در فروش بازیکنانش معروف است و امسال نیز تنها 83 دقیقه توانسته به میدان برود. لوسلسو همچنان از مصدومیت‌های عضلانی رنج می‌برد و بعید نبود با انتقال به بارسا بازهم دچار این مشکل شود. 

لوسلسو حالا 14 میلیون یورو ارزش دارد در حالی که او در سال 2019، 50 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده بود. بهترین روزهای لوسلسو با پیراهن ویارئال و بتیس بود و در لالیگا بسیار بهتر از لیگ برتر کار کرده اما بازهم بارسا حاضر به ریسک روی او نشد.

دیدگاه‌ها